easyJet starter London Luton - Stockholm S17. Og andre nyheter

Re: easyJet med sommerrute til Stockholm

easyJet har allerede vinterrute til OSD eller Åre/Östersund om du vil.

Takk for dere som rettet meg!
Kall det tvangstanker :lol:

On Topic: Jeg klarer ikke helt å se hva som skulle få folk til å fly til Luton, når DY, SK og BA allerede har et godt tilbud til de andre flyplassene. Tipper på at dette er en kortvarig glede.

Det är dock ingen sommarrutt, det är en helårsrutt. Precis som nya linjen till Milano som också startar våren 2017. Med "gamla" rutten till Geneve blir det alltså 3 helårsrutter (plus säsonglinjen till Lyon som just nu går 2ggr/uke.

Det är dock ingen sommarrutt, det är en helårsrutt. Precis som nya linjen till Milano som också startar våren 2017. Med "gamla" rutten till Geneve blir det alltså 3 helårsrutter (plus säsonglinjen till Lyon som just nu går 2ggr/uke.

OK, da forstår jeg følgende overskrift annerledes enn deg:

easyJet to launch three new summer holiday destinations from Luton

http://www.breakingtravelnews.com/news/article/easyjet-to-launch-three-new-summer-holiday-destinations-from-luton/

Kanskje du har rett.

On Topic: Jeg klarer ikke helt å se hva som skulle få folk til å fly til Luton, når DY, SK og BA allerede har et godt tilbud til de andre flyplassene. Tipper på at dette er en kortvarig glede.

I April startar Monarch upp Arlanda-Luton också 2 ukentlig, samt så flyger Ryanair mellan Stansted och VST / NYO.

Så valfriheten mellan Stockholm och London kommer att vara STOR! :)

Hmmm...så här skriver Swedavia: "easyJet kommer att flyga sträckan Stockholm - London Luton fyra dagar i veckan året runt med start 26 mars 2017 och kan redan nu bokas på easyJet.com"

Takk. Jeg stoler mest på Swedavia:up:

Si ikke det. Det er gode tog- og veiforbindelser fra Luton. I tillegg bor det flere mennesker i en én til to timers kjøretur fra flyplassen enn det bor i Sverige. Midlands er dessuten et viktig område for vest-asiatiske innvandrere til Europa. Jeg tror trafikkpotensialet er stort - begge veier. Men markedet er kanskje ikke Medelsvensson eller Blenda-hvitt som flertallet her ser ut til å tenke.

Back