• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Easyjet øger på København-Luton

Re: Easyjet øger på København-Luton

Her må enten Easyjet eller Ryanair gi seg. Selv om noen hevder London er London og flyplass uvesentlig så er det neppe marked for 5x eller 6x (?) daglig CPH-LTN
 
Re: Easyjet øger på København-Luton

Her må enten Easyjet eller Ryanair gi seg. Selv om noen hevder London er London og flyplass uvesentlig så er det neppe marked for 5x eller 6x (?) daglig CPH-LTN

Edit: Så fejl på STN og LTN.
 
Last edited:
Re: Easyjet øger på København-Luton

Nå i januar har easyJet 35 ukentlige flighter til London; 22 til LGW, 11 til LTN og 2 ukentlige til STN. De 11 ukentlige til Luton startet easyJet med ved oppstart av vinterprogrammet og på samme tid kuttet de ned til bare et typisk langweekendoppsett for Stansted med en flight på torsdager og en på søndager. De 8 t/r flightene i desember til Stansted hadde 2070 passasjerer hvilket gir en kabinfaktor på 82,9%. Ser man kombinert på LTN og STN var det en økning på 4,2% i desember. Med andre ord er det ikke der den største økningen var i desember hvor totaltallet mellom CPH og LON øket med 9,6%. Det var heller ikke mellom CPH og LHR den store økningen skjedde siden den bare var 5%, men det var til LGW som så en økning på over 25%. Om denne økningen var hos U2 eller DY, vet jeg ikke.
 
Back
Top