• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Easyjet blir tilgjenglig via Amadeus og Galileo

Det er allerede mange "LCC"'er som du kan gjøre det fra før. Amadues har gjort om på sine løsninger, så de tilbyr "billigvarianter" for de flyselskapene som ikke trenger alt de tilbyr.
 
De fleste bestiller vel på nettsidene uansett. Så den store forskjellen blir det vel ikke...
 
De fleste bestiller vel på nettsidene uansett. Så den store forskjellen blir det vel ikke...

Dersom du ser paa siste kvartalsrapport fra JetBlue er det en stor oekning av billetter som selges av tredjepart. I markeder der Easyjet ikke er hjemmefavoritt, kan dette gi en stor oekning IMO
 
Ryanair fanns väl tillgängligt rätt länge via GDS'er, så att skriva att detta är första gången ett "større europæisk lavprisflyselskab stiller sig til rådighed for GDS-udbydere" är ju rätt fel i mina ögon.
 
Ryanair fanns väl tillgängligt rätt länge via GDS'er, så att skriva att detta är första gången ett "større europæisk lavprisflyselskab stiller sig til rådighed for GDS-udbydere" är ju rätt fel i mina ögon.

..og hvilken GDS er lige det????
 
..og hvilken GDS er lige det????

I Sverige gick det att boka dem på vanliga resebyråer på vanliga pappersbiljetter åtmistone i 1999. Har för mig att det var Kristianstad-London vi bokade, och eftersom det var på helt vanlig pappers-biljett (ATC eller vad de heter, har för mig att det står så längst till vänster i alla fall) så antog jag att det var genom en GDS.
 
Ryanair lå inne i Amadeus de første årene de fløy fra Torp bl.a , og var direkte involvert i å få Torp definert som en "Oslo" flyplass i reservasjonssystemene, noe som i dag er en pest og plage, ved at mange europeere som ikke er lokalkjent booker til feil "Oslo" flyplass
 
Back
Top