Earlybird - erfaringer

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Oslo Lufthavn har lansert "Earlybird", som gir visse fordeler ved avreise fra Oslo Lufthavn. Foreløpig gir det blant annet halv pris på OSL Lounge, 35 prosent rabatt på parkering og halv pris på kaffe på Monolitten, Foodmarket eller Caffè Ritazza. Handler man for mer enn 400 kr. på Duty Free eller Travel Value får man en gave.

https://earlybird.avinor.no/

Forsøkte bruke denne som parkeringsrabatt på P2 for en måned siden, men da var rabatten det samme som "vanlig" rabatt der

Jeg fikk et sett med barneparfyme i duty free-butikken i avgangshallen. Noe Hello Kitty-greier. Husker ikke hvor mye jeg handlet for.

Jeg fikk en dusjsåpe på Travel Value innland for et par uker siden - men de hadde ikke herreprodukter, så da ble det en gave. Fordi den var over 100 ml. måtte jeg sjekke inn bagasjen på returen, og kofferten kom selvsagt ikke frem. Så totalt sett ikke veldig fornøyd :)

Regner med at en bare får 50% for seg selv i lounge og ikke til hele familien. Noen som har forsøkt?

Brukte nettopp på parkering. 36% rabatt i P10 for en tur neste uke. Men det var ikke helt rett frem og minnet litt om den "gamle" billettypen som krevde minimum 1 uke borte og overnatting lørdag-søndag.

Dvs jeg har bare behov for 4,5 døgn parkering. Rabattkoden gjaldt bare 1-2 uker i P10. Så valgte jeg tiden jeg trenger (4,5 døgn) var prisen 1260. Slang så på nok tid til og passere en uke og vips ble prisen 790ish. Tok meg bryet å lese vilkårene og står ingenting om og stå "for kort", bare overtid. Til sammenligning var P2 som jeg pleier bruke 750kr enten jeg betalte for 4,5 døgn eller en uke. Så grei deal og betale 40kr ekstra. Etter man fikk barn er parkering blitt veldig aktuelt

Var også endel andre tilbud, og mye rettet mot barnefamilier, men med loungetilgang pga status så var det ingen god deal for oss

Samme erfaring. Brukte 1 uke earlybird tilbud i P10. Kjørte ut 2 dager tidlig og sparte en del hundre på det. Til sommerferien i fjor så hadde de også regulært to ukers tilbudt i P10 som var 4 kroner billigere enn earlybird. Så greit å følge med. Uansett med litt tilbud så er det ikke galt å parkere i phuset. Noe som er utrolig greit når man lander kl 0430 om morningen :)

Er det noen som vet hvor fleksibelt EarlyBird-tilbudet på P10 er i forhold til kansellering og refusjon? Blir ikke helt klok av vilkårene til Europark.

Er det noen som vet hvor fleksibelt EarlyBird-tilbudet på P10 er i forhold til kansellering og refusjon? Blir ikke helt klok av vilkårene til Europark.

Er iallefall billigere å bruke flightpark enn å stå i P10 om du skal stå en stund.

Back