sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 30 Mar 2009 #21 Re: E190 på Sola Det vet jeg. Men det var første gang PH-EZB var i Norge?
G G-COLE ScanFlyer Gold 30 Mar 2009 #24 Re: E190 på Sola Nydelige bilder fra alle sammen ! KLM sine er bare nydelige.., som tidligere nevnt her...,- har likhetstrekk med DC8.... Håper den dukker opp på BGO etterhvert også.
Re: E190 på Sola Nydelige bilder fra alle sammen ! KLM sine er bare nydelige.., som tidligere nevnt her...,- har likhetstrekk med DC8.... Håper den dukker opp på BGO etterhvert også.
iceman ScanFlyer Blue 30 Mar 2009 #25 Re: E190 på Sola enva said: TIL BSSW: Er det bare meg eller er det et lite snev gulstikk i bildene dine:S Kan jo også være skjermen min, derfor jeg spør. Hvordan er det til dere andre? BTW: Noen som har info på når ERJ190 kommer til TRD.??? Click to expand... Pr i dag er datoen 29 juni. men, den kan dukke opp før.
Re: E190 på Sola enva said: TIL BSSW: Er det bare meg eller er det et lite snev gulstikk i bildene dine:S Kan jo også være skjermen min, derfor jeg spør. Hvordan er det til dere andre? BTW: Noen som har info på når ERJ190 kommer til TRD.??? Click to expand... Pr i dag er datoen 29 juni. men, den kan dukke opp før.
Spanair ScanFlyer Silver 30 Mar 2009 #26 Re: E190 på Sola iceman said: Pr i dag er datoen 29 juni. men, den kan dukke opp før. Click to expand... Den ligger inne fra og med 1.april i rutetabellen, men det trenger jo ikke å stemme..
Re: E190 på Sola iceman said: Pr i dag er datoen 29 juni. men, den kan dukke opp før. Click to expand... Den ligger inne fra og med 1.april i rutetabellen, men det trenger jo ikke å stemme..
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 30 Mar 2009 #27 Re: E190 på Sola Flotte bilder! Fikk sett den da jeg ankom SVG med DY1487 i dag. NYDELIG maskin! Pushet de den med stag eller TBL?
Re: E190 på Sola Flotte bilder! Fikk sett den da jeg ankom SVG med DY1487 i dag. NYDELIG maskin! Pushet de den med stag eller TBL?
mikro A330 Medlem 30 Mar 2009 #28 Re: E190 på Sola KLM E190 var da virkelig nydelig :up: Kjempefine bilder og
pgaa ScanFlyer Gold 30 Mar 2009 #29 Re: E190 på Sola Lekre bilder i vakkert vær alle sammen ! Så skikkelige vårlig ut på Sola...
K Kim777 ScanFlyer Blue 30 Mar 2009 #30 Re: E190 på Sola Flotte bilder folkens! Vede said: Pushet de den med stag eller TBL? Click to expand... Den ble pusha med stag
Re: E190 på Sola Flotte bilder folkens! Vede said: Pushet de den med stag eller TBL? Click to expand... Den ble pusha med stag