DYA & 757

Polaris

Free Luigi

(klikk bildet for større versjon)

3856143465_85814d6275.jpg

------------------

Crop-versjon:
3856388613_69fe7f9c6d_o.jpg

Last edited:
Fint bilde av Erik Bye :)

DY har endret designet på halemotivet også. Ett snev av lyseblått som blir lysere og lysere desto lenger bak på halen. Gleder meg til å se det med egne øyne...

Nuvel, første bildet i Tromsø fikk nok LN-RPL (for han tok ved ankomst, dette er ved avgang) :) Men nærmest flyplassen bor jeg, hoho!

3856973036_90a9df320b.jpg

3856192913_f9e55a2fb1.jpg

Last edited:
Gatulerer Polaris med første blinkskudd her på forumet av DYA, men som hun sier selv så tok jeg bilder av landingen den foretok på TOS. Den hadde sin første komersielle flight på denne ruta DY252/253. Flott fly kjøpt av Norwegian og Bjørn Kjos.

Last edited:
Lekkert ! Var fin denne dekoren av Erik Bye..
Bedre med hvit skrift og denne fonten ! :)

Den nye dekoren paa halen ser flott ut. Erik Bye har ihvertfall fortjent en plass der.

Bra at det ikke bare var grisebilder fra TOS. Flott dokumentasjon av en vakker dame i tillegg til nygrisen som sikkert er ett sjelden besoek der oppe

Ja dette ble bra! Han fortjener virkelig en plass på flyhalen. Hadde æren av å hilse på Bye en gang. Han virket som en svært sympatisk person!

Alle vet at Erik Bye er en "real norwegian" og det trenger ikke stå smør på flesk.
Her kom jo også løsningen på tidligere tråds diskusjon om hvorvidt det skulle være svensker og dansker på halen.
Det er jo ikke spørsmål om det kommer svenksker og dansker på halen til DY maskiner , men når.
Spørsmålet dukker nok opp med hensyn til operasjoner i Polen og.
Lech Walesa?

Back