DY764 søndag 17/2

Re: DY764 søndag 17/2

Jeg har aldri skjønt den store iveren å vite hvilket individ man skal fly med flere dager før avreise. Man vet hvilket selskap man skal fly med, og (som regel) flytype. For min del er noe av "spenningen" hva som dukker opp. Jeg skjønner det dersom man har booket for å reise med noe helt spesielt, men en DY B738 er da ikke så spennende???
Det kan bli en med flott nytt interiør, eller en med standard "gammelt" - la det bli en overraskelse dersom du ikke er villig til å booke om dersom det ikker er det du håper på ;)

Hva hinter du til?

En god tommelfingerregel er kvelden i forveien kl 20.00
Det er svært ofte endringer av materiell flere dager før.
Ser ikke helt vitsen med å spørre etter individ mange dager i forveien da dette er like usikkert som værprognosen for neste uke...

Skal aldri spørre om en dritt her inne lenger siden alle er så jævla negative. Alle untatt Thomas :)))

Har da ingenting å gjøre med å være negativ, men så lenge det er så usikkert mange dager før, ser jeg ikke poenget. Blir som å spørre om hvordan vær det blir i Bergen torsdag til uka..
Men ellers hjelper jeg mer enn gjerne med regs jeg.

Korriakkadi!
Hvis noen ser en pilot i KLM, med gul jakke flygende rundt - huk tak'i'a! :drunk:
(Men ellers er jeg ganske glad og fornøyd)

Back