CapeFL Bagger 14 Dec 2015 #1 Hei Noen som har innsyn og kan se hva som skjer med denne? Delayed 30min nå, 7002 fra JFK landet 5min før tiden å frykter derfor teknisk på den. Ser DY8881 på vei nordover mot OSL fra LGW nå... Noen som ser om det er satt opp med LN-LNF?
Hei Noen som har innsyn og kan se hva som skjer med denne? Delayed 30min nå, 7002 fra JFK landet 5min før tiden å frykter derfor teknisk på den. Ser DY8881 på vei nordover mot OSL fra LGW nå... Noen som ser om det er satt opp med LN-LNF?
S Starling ScanFlyer Silver 14 Dec 2015 #2 CapeFL said: Hei Noen som har innsyn og kan se hva som skjer med denne? Delayed 30min nå, 7002 fra JFK landet 5min før tiden å frykter derfor teknisk på den. Ser DY8881 på vei nordover mot OSL fra LGW nå... Noen som ser om det er satt opp med LN-LNF? Click to expand... Det er LN-LNF som skal fly DY7031 OSL-FLL.
CapeFL said: Hei Noen som har innsyn og kan se hva som skjer med denne? Delayed 30min nå, 7002 fra JFK landet 5min før tiden å frykter derfor teknisk på den. Ser DY8881 på vei nordover mot OSL fra LGW nå... Noen som ser om det er satt opp med LN-LNF? Click to expand... Det er LN-LNF som skal fly DY7031 OSL-FLL.