DY588

Vede

ScanFlyer Dusty
Medlem
DY588 Oslo 21:50 22:45 Forventet 02:40 Norwegian

Noen som kan finne grunnen til at denne flighten forstyrrer nattesøvnen til mine kollegaer?

Sent ankommende maskin, står det .. og ingenting å bytte med tydeligvis ... Thomas sitter i bunker'n, gjør han ikke? Tydeligvis travelt idag ...

Det har vært en travel dag i dag. Men viss vi snakker om RA. Hva har gjort denne RA'en så stor tidligere på dagen?

Tech på KKC... flybytte til KHC som har flydd SVG-LGW-SVG.. ETA OSL 2334z.. så en kjapp turn.. ETD 0000z.

Takker Thomas. Har vel ikke vært mye punktlighet og skryte av i dag.

.. har ikke hatt tid til å sjekke dagens punktlighet, og det sier vel sitt. Og sitte her alene en Søndags kveld/natt med for lite folk på trafikk, utstyr som ikke funker som det skal... og folk som ringer OP for den _minste_ lille ting de fint kunne klart selv - da blir jeg pissed! :lol:

KKC Står på Værnes nå hvertfall..

Vet det var en AOG før i dag.. Men husker ikke reg. Ble noe tull på kirkenes-ruta

.. har ikke hatt tid til å sjekke dagens punktlighet, og det sier vel sitt. Og sitte her alene en Søndags kveld/natt med for lite folk på trafikk, utstyr som ikke funker som det skal... og folk som ringer OP for den _minste_ lille ting de fint kunne klart selv - da blir jeg pissed! :lol:

Hehe føler med deg. ;) Utstyret vårt også pleier å skape seg på søndager som regel når vi trenger det som mest.

Back