O OpelZafira ScanFlyer Blue 7 Jan 2012 #1 Ska hem till Sthlm efter en helg i Göteborg, vilken tar mig hem till ARN? någon som vet?
A akira Scanflyer Silver 7 Jan 2012 #2 Jeg regner med at det er imorgen søndag du mener, da er det isåfall LN-NOT
O OpelZafira ScanFlyer Blue 7 Jan 2012 #3 akira said: Jeg regner med at det er imorgen søndag du mener, da er det isåfall LN-NOT Click to expand... Ja precis! glömde skriva att de var imorgon NOT låter kanon!
akira said: Jeg regner med at det er imorgen søndag du mener, da er det isåfall LN-NOT Click to expand... Ja precis! glömde skriva att de var imorgon NOT låter kanon!
O OpelZafira ScanFlyer Blue 8 Jan 2012 #4 Ja då var man hemma igen! Blev inte NOT utan fick åka med en av de nyaste, LN-NIB! Flighten blev ca. 2 timmar sen pga att NIB var sen från TFS men vad gjorde det
Ja då var man hemma igen! Blev inte NOT utan fick åka med en av de nyaste, LN-NIB! Flighten blev ca. 2 timmar sen pga att NIB var sen från TFS men vad gjorde det
G geirs ScanFlyer Gold 8 Jan 2012 #5 NIB er vel det nest nyeste flyet i flåten. Uten internett da, men det er vel greitt på en sånn kort tur. Viktigste er vel ett nytt fly.
NIB er vel det nest nyeste flyet i flåten. Uten internett da, men det er vel greitt på en sånn kort tur. Viktigste er vel ett nytt fly.
T Thomas ScanFlyer Rusty 9 Jan 2012 #6 -NOY var planlagt fra BFI ikveld, litt usikker hvorfor den er utsatt - men den bør i være i Norge during the week!
-NOY var planlagt fra BFI ikveld, litt usikker hvorfor den er utsatt - men den bør i være i Norge during the week!