DY US Airliners

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Siden jeg ikke har sett på forumet de 11 dagene jeg var borde, vet jeg ikke om dette har vært oppe tidligere.

Men mars-april utgaven til Airliners ( US ) har stor artikkel med flotte bilder av DY.

Midtside "pin-up"/foldout viser et meget flott bilde av LN-NOB under landing SPU, Kroatia...

Beklager hvis dette har vært oppe...:rolleyes:

Gleder meg til den kommer i salg hos Narvesen...DY sprer om seg i media - kuuult! Når kommer Airways?

Airways lå blant posten min de siste 11 dagene før ankomst hjemme !!

..og jeg gleder meg til den - men ønsker meg samtidig en artikkel om Norwegian i Airways. Kan man ikke få i pose og sekk?

Sorry. forstår ikke ...:angry:

Har vel vært borte for lenge ??:question:

Har vært nede i kjellerboden for å sjekke Airways, og for de som har utgaven fra September 2003 kan faktisk lese "Norwegian Air Shuttle Goes ‘Real’ Norwegian". Regner med at det fremdeles vil bli en stund til neste gang de kommer på sendeplanen.

Er det bare meg som har fått med seg at det har skjedd LITT med Norwegian siden september 2003?

EB, de fleste her har i hvert fall fått med seg det, men så er denne delen av verden bare en ørliten del av det store hele. Selv store SAS har ikke blitt omtalt etter november 2006 (året to jubileum i SAS ble forbigått i stillhet).

Ja, hva skjedde med LN-KOG?

Ja si det, til meg har han gitt sine klare tanker om hvorfor, men det var av typen "for your eyes only". Men hvis dere tar en titt på hvilke deltakere som er aktive nå, så har det vært en del forfall/stille fra enkelte i den siste tiden - og ulykkeligvis er det slike som har hatt virkelig kunnskap innen feltet vårt som har stilnet.

Mannen er nå fortsatt pålogget, så fryktelig langt unna er han nok ikke.

Forøvrig håper jeg ikke AW finner på å lage noen flersidig omtale av DY. Mer konkret konkurs-signal enn rosenrøde AW-artikler skal man lete lenge etter. ^_^

Blubird, det er vel mer det at selskap går konkurs og John Wegg må snu om på kommende utgaver på grunn av dette. Vet om noen tilfeller av slikt.

Og Blubird, det kan vel hende at noen har tips KOG om at han har vært omtalt - og Scanair-cookien henger inne på maskinen hans.

KGL; de fleste av oss kjenner nok årsaken til at enkelte selskaper folder. Som du da også vet har Aw hatt en litt uheldig historie med å publisere meget positivt vinklede artikler om flyselskap som har stengt dørene kort tid etter.

Blubird, jeg tror du har misforstått litt - de rosenrøde omtaler er det Airliners World som står for - Airways Magazine er derimot mye mer saklig.

AW er et entusiast magasin deluxe og jeg liker journalistikken godt. Det er laget av entusiaster for entusiaster:) Så får man bære over med rosenrøde artikler. Spesielt news in brief seksjonen synes jeg er informativ. Finnes den også hos Airliners?

Back