Stoarn
ScanFlyer Silver
DY "stjeler" penger ut av kreditkort - hva skal man gjøre?
Jeg vet ikke hvordan det er i Norge, men i Polen har man siden nogre måneder mange problemer med kreditkortbetalning.
Mine venner bestillte billeter på norwegian.no, betalte en gang, og etter nogre dager DY har tatt samme summen igjen, deretter igjen tredje gang. Slik har skjedd allerede hos mange venner ved mange bestillninger i DY, og også i storste dagbladsforum kan man lese om det.
En gang etter reklamasjon noe venn har fått disse penger tilbake men ikke hele summen.
Hva skal man gjøre i dette fall?
Finns det en direkt kontakt til Norge? Hvem handlar med det? Er det Synnøve Hofseth-Kemna ansvarig for reklamasjon eller?
I Polen kundtjenst er sa slett, og hvis jeg vil kontakt til Norge, de gir bare mailadress, der man venter måneder for spørsmål (som oft kommer ikke heller...)
Jeg vet ikke hvordan det er i Norge, men i Polen har man siden nogre måneder mange problemer med kreditkortbetalning.
Mine venner bestillte billeter på norwegian.no, betalte en gang, og etter nogre dager DY har tatt samme summen igjen, deretter igjen tredje gang. Slik har skjedd allerede hos mange venner ved mange bestillninger i DY, og også i storste dagbladsforum kan man lese om det.
En gang etter reklamasjon noe venn har fått disse penger tilbake men ikke hele summen.
Hva skal man gjøre i dette fall?
Finns det en direkt kontakt til Norge? Hvem handlar med det? Er det Synnøve Hofseth-Kemna ansvarig for reklamasjon eller?
I Polen kundtjenst er sa slett, og hvis jeg vil kontakt til Norge, de gir bare mailadress, der man venter måneder for spørsmål (som oft kommer ikke heller...)