DY og lange ruter - hub i CPH

Dessverre så finnes det ikke noen tilsvarende åpen database for Sverige, men vi kan jo håpe at Swedavia tar et hint.

Duger inte Swedavias Destinationsstatistik?

ARN-BKK/NYC hade under 2011 en tillbakagång i antal resenärer med ca 3,6 procent. Å andra sidan ökade istället ARN-HKT med 20 procent. För övrigt tvivlar jag på att denna typ av statistik ger någon klarhet i vilken flygplats DY bör satsa på. Den säger trots allt inte så mycket om efterfrågan. Och herr Kjos uttalande går ju att tolka hur man vill.
 
Norwegian skal vel uansett ikke ha base i Scandinavia fot flyene sine, eller har jeg misforstått? Trodde basen(e) skulle ligge i lavkostland, og at de skal fly TIL Scandinavia, ikke fra. I tilfelle kan vel DY fly til alle Scandinaviske hovedsteder?
 
Norwegian skal vel uansett ikke ha base i Scandinavia fot flyene sine, eller har jeg misforstått? Trodde basen(e) skulle ligge i lavkostland, og at de skal fly TIL Scandinavia, ikke fra. I tilfelle kan vel DY fly til alle Scandinaviske hovedsteder?

Som sagt, tittelen på denne tråden er sterkt misvisende.
 
Back
Top