DY med utenlandske fjes på halen

Re: DY med utenlandske fjes på halen

Det er vel akkurat de de signaliserer at de nå kommer til å trappe opp?

Ja, og det har de gjort vanvittig mange ganger allerede ... Men det blir stadig færre helter på halene.

Jeg syns de bør "nøytralisere" halen og ta vekk med kjendisene med andre ord. Det er på grensen til komisk at et lavprisselskap velger et slikt design. Navnet må de for all del ikke gjøre noe, det er solid, enkelt og forbundet med kvalitet og pålitelighet.

Jeg ser ikke problemet med Norwegian som navn. Hva med American eller eventuelt andre som flyr mellom land de ikke har tilhold i?

ASmerican flyr også til USA, ja, men her snakker vi om et norsk selskap som flyr innenriks i et annet land - og som heter Norwegian (Ryanair flyr jo også innenriks i andre land enn Irland, men de kaller seg ikke Irelandair). Nettopp derfor er jeg interessert i å vite hva opinionen i Sverige og Danmark mener om det.

Men til syvende og sist er det vel billettprisen som teller ;)

Det gode merkenavnet Norwegian må selvsagt beholdes, men det passer ikke å ha svenske og danske helter på halen. DY burde absolutt vurdere et annet haledesign eller kun holde seg til norske helter.

Ikke bra. Utenlandske fjes på halen vil ødelegge merkevaren. Da er det bedre å heller klistre på bilder av fjorder, fjell og andre kjente, norske motiver!

Har vi virkelig så få norske helter? Jeg er helt enig i at om det er tilfellet, så er det bedre å klistre på andre norske motiver enn å starte med utenlandske kjendiser.

Endelig - dette har jeg jo etterlyst lenge. Et helt riktig steg. Bra Norwegian!!!!

Back