DY har faatt sin Boeing customer code

Status
Not open for further replies.

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Naar LN-DYA og -DYB blir levert senere i aar, vil de baere betegnelsen 737-8FZ. Det hviskes ogsaa fra Boeing-land at selskapet vurderer et mindre antall 777-200 som Boeing proever aa bli kvitt .... :wow:

Korreksjon: Koden er -8JP.

Last edited:
Det hadde vært tøft med B777 med DY livery, men dette er vel mindre sannsynlig an Krabi Airlines. Uansett, så er vel T7 overkill i forhold til det norske markedet?

Hadde heller sett for meg 757 eller 767 i Norge.
(Men vi må også huske på basene på Kastrup og Arlanda)

Det hadde vært tøft med B777 med DY livery, men dette er vel mindre sannsynlig an Krabi Airlines. Uansett, så er vel T7 overkill i forhold til det norske markedet?

Tja, hadde ikke overrasket meg det minste om DY hadde klart å fylle en T7. Tror derimot ikke man skal forvente en T7 i DY livery med det første akkurat.

Ikke si det, OJB skrev dette for et par uker siden. Nå signaliseres det også fra Boeing at selskapet snuser på 777 maskiner. Her er det noe i gjerdet!

Ikke si det, OJB skrev dette for et par uker siden. Nå signaliseres det også fra Boeing at selskapet snuser på 777 maskiner. Her er det noe i gjerdet!

...bare man ønsker noe hardt nok, så må det bli sant til slutt! :D

Jeg spanderer neste runde i baren med et stort smil hvis dette blir en realitert ut fra OSL.:nor:D

Som sagt, jeg tror Krabi Airline har daglige avganger fra ENGM før DY har T7 i flyparken sin.

Som sagt, jeg tror Krabi Airline har daglige avganger fra ENGM før DY har T7 i flyparken sin.

Jeg vil påstå at Kjos i nettpraten hos VG gikk meget langt i å bekrefte at DY IKKE vil satse på long haul og at de sikter seg inn på en enhetsflåte med kun -800 individer.

Jeg tror TID er meget sentralt her, og jeg både tror og håper Norwegian tar seg tid til å vente, og ikke sette inn en T7 neste måned...

Status
Not open for further replies.
Back