MD90 ScanFlyer Blue 22 Feb 2013 #1 DY tar bort morgenavgangen på BGO-TRF fra neste vinterprogram ifølge norwegian.no. TRD-TRF ligger fortsatt med to daglige.
DY tar bort morgenavgangen på BGO-TRF fra neste vinterprogram ifølge norwegian.no. TRD-TRF ligger fortsatt med to daglige.
C Chriscross ScanFlyer Rusty Medlem 22 Feb 2013 #2 Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram DA var det vel litt overkill med 189-seters fly på denne ruten.
Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram DA var det vel litt overkill med 189-seters fly på denne ruten.
L Lowandslow ScanFlyer Blue 22 Feb 2013 #3 Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram Chriscross said: DA var det vel litt overkill med 189-seters fly på denne ruten. Click to expand... Du sier ikke det? Spesielt når de dumper prisene til 149,- også:headbang
Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram Chriscross said: DA var det vel litt overkill med 189-seters fly på denne ruten. Click to expand... Du sier ikke det? Spesielt når de dumper prisene til 149,- også:headbang
I imm ScanFlyer Crusty 22 Feb 2013 #4 Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram Jeg finner ikke denne info på Norwegian.no Men det overrasker meg ikke om det er sant.
Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram Jeg finner ikke denne info på Norwegian.no Men det overrasker meg ikke om det er sant.
H henning ScanFlyer Blue 22 Feb 2013 #5 Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram Denne avgangen flyes av fly med base på Torp fra sommeren 2013, og siden rutene herfra ikke er lagt ut enda ville jeg ikke være for sikker på dette.
Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram Denne avgangen flyes av fly med base på Torp fra sommeren 2013, og siden rutene herfra ikke er lagt ut enda ville jeg ikke være for sikker på dette.
MD90 ScanFlyer Blue 22 Feb 2013 #6 Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram imm said: Jeg finner ikke denne info på Norwegian.no Men det overrasker meg ikke om det er sant. Click to expand... Gjør et søk i bookingen fra 28. oktober, og du finner kun kveldsavgangen.
Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram imm said: Jeg finner ikke denne info på Norwegian.no Men det overrasker meg ikke om det er sant. Click to expand... Gjør et søk i bookingen fra 28. oktober, og du finner kun kveldsavgangen.
I imm ScanFlyer Crusty 22 Feb 2013 #7 Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram Noe tynnt grunnlag for å slå fast at DY reduserer. Kan vel være mange grunner til at avgangen ikke ligger inne til salg ennå. Last edited: 22 Feb 2013
Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram Noe tynnt grunnlag for å slå fast at DY reduserer. Kan vel være mange grunner til at avgangen ikke ligger inne til salg ennå.
C Chriscross ScanFlyer Rusty Medlem 22 Feb 2013 #8 Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram Regner med at du med det blåtte øye ser hvordan ruten går. Kan du si noe om belegget?
Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram Regner med at du med det blåtte øye ser hvordan ruten går. Kan du si noe om belegget?
I imm ScanFlyer Crusty 22 Feb 2013 #9 Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram Chriscross said: Regner med at du med det blåtte øye ser hvordan ruten går. Kan du si noe om belegget? Click to expand... Nja, jeg kan jo se og få en følelse. Men å legge det ut her vil muligens komme i konflikt med taushetsplikt/etiske regler. Men det debateres jo også her: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=99576&page=11
Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram Chriscross said: Regner med at du med det blåtte øye ser hvordan ruten går. Kan du si noe om belegget? Click to expand... Nja, jeg kan jo se og få en følelse. Men å legge det ut her vil muligens komme i konflikt med taushetsplikt/etiske regler. Men det debateres jo også her: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=99576&page=11
LN-MOW Flyklapper Medlem 22 Feb 2013 #10 Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram imm said: . Men å legge det ut her vil muligens komme i konflikt med taushetsplikt/etiske regler. Click to expand... Så lenge dere ikke har handlingen, ser jeg ikke hvorfor det skulle være noe problem ..
Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram imm said: . Men å legge det ut her vil muligens komme i konflikt med taushetsplikt/etiske regler. Click to expand... Så lenge dere ikke har handlingen, ser jeg ikke hvorfor det skulle være noe problem ..
M mackover Newcomer 22 Feb 2013 #11 Re: DY halverer BGO-TRF fra neste vinterprogram Nå ligger morgenavgangene ute, begge veier....
N NorwayDY ScanFlyer Blue 24 Feb 2013 #12 Jeg foreslår at admin sletter denne tråden så lenge det faktisk ikke er fakta. Det er jo feil informasjon. Det er nå lagt ut morgen og kveldsavganger neste vinter: http://www.norwegian.no/fly/velg-fl...AgreementCodeFK=-1&CurrencyCode=NOK&rnd=95549
Jeg foreslår at admin sletter denne tråden så lenge det faktisk ikke er fakta. Det er jo feil informasjon. Det er nå lagt ut morgen og kveldsavganger neste vinter: http://www.norwegian.no/fly/velg-fl...AgreementCodeFK=-1&CurrencyCode=NOK&rnd=95549