Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Å dumpe prisene til 1 kr. representerer et nytt lavmål fra Norwegians del og trekker selskapet enda mer i retning av Ryanairs usunne prispolitikk. Jeg kommer ikke til å bestille flere billetter hos Norwegian så lenge de holder seg på dette nivået.
Å dumpe prisene til 1 kr. representerer et nytt lavmål fra Norwegians del og trekker selskapet enda mer i retning av Ryanairs usunne prispolitikk. Jeg kommer ikke til å bestille flere billetter hos Norwegian så lenge de holder seg på dette nivået.
Siden du lager et poeng ut av dette, gjelder dette også for andre selskap som gjør det samme? I såfall ser jeg noen utfordringer i henhold til reiseplanene dine^_^
Ja, jeg vil ikke reise med selskaper som dumper prisene til et slikt usunt nivå og som med en slik prispolitikk utelukkende bidrar til en negativ utvikling av bransjen. I forhold til egne reiseplaner har det ingen konsekvenser.
Ja, ja lavmål å gi passasjerene billige billetter.....:headbang
Ja, jeg vil ikke reise med selskaper som dumper prisene til et slikt usunt nivå og som med en slik prispolitikk utelukkende bidrar til en negativ utvikling av bransjen. I forhold til egne reiseplaner har det ingen konsekvenser.
Jeg er definitvt ingen stor fan av low cost eller DY for den saks skyld, men kjære dere - det er snakk om en introduksjon i en periode på en hel uke
Det oser jo av troverdighet her, spesielt med tanke på at selskapene du skal fly med, har en historikk med å gjøre det samme!
Når Norwegian priser billetter til 1 kr. og fjerner skatter og avgifter på billettene, så representerer det noe helt nytt i forhold til hva selskapet har gjort tidligere. Så langt har det holdt å introdusere ruter med billetter til 199 kr. Jeg tolker dette som enda et utviklingstrekk i retning av Ryanair - og når Norwegian en gang har solgt billetter til 1 kr., ja, da kommer det garantert igjen. Det gjelder å se litt større på dette.
Uansett hvordan vi vrir på det, så er det faktisk intet nytt i at virksomheter selger varer under cost i en introduksjon. Jeg slutter ikke å handle på ICA selvom de helt sikkert har solgt meg diet cokes under sin cost - og neppe har noen margin å snakke om når jeg kjøper kassene mine. Noen her burde kanskje slutte å handle på ICA, slik at de slipper å finansiere min diet coke gjennom andre varer.
Rekk opp hånden de som tror at DYs normale bookingklasser fremover vil starte på kr. 1 for disse billettene....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.