DY 788

Er det noen som kan kjøpe denne 787 fra DY skranka for meg? Jeg skal ikke til OSL på en god stund. Jeg betaler selvfølgelig prisen på forskudd inkl. frakt om ikke noen skal til Kjevik og jeg kan møte dem der. :)

Er billettluka til Norwegian DY på OSL Lufthavn utsolgt for denne modellen nå??? Norwegian B787 Dreamliner.

Da har jeg vært en tur innom DY-skranken på OSL jeg og. Så ut som de hadde ganske plenty igjen... :)

Er det noen som bor i Oslo området og har muligheten til å kjøpe en Norwegian DY 788 flymodell til meg?? Noen som skal til Oslo Lufthavn, tenker på medlemmer inne på flyprat.
Jeg dekker/betaler for modellen og frakten.

Er Herpa Wings sin modell av Norwegian Boeing 787 større en Pacmin sin modell???
Bare ser at Herpa Wings sin model har scale 1:500 og Pacmin sin model har scale 1:200.
Noen som vet???

1:500 er 1:500 av flyets størrelse. 1:200 er 1:200 av flyets størrelse. 787-8 er 57 meter lang og har et vingespenn på 60 meter. Da kan du regne deg til målene på modellene selv ... ;)

Tror produsentene begynner å få opp øynene for Norwegian. Herpa kommer også med en Norwegian Boeing 787-modell skala 1:200 i løpet av året.

Phoenix 1:400 Norwegian B787-8 EI-LNA
73258.jpg

Back