DY 788

Altså Modellen er på vei. Men når de kommer ut i bruk så er det ikke før om i høsten ifølge dagens nyheter.

Her var det mange missforståelser...
Når kommer det en DY 787 i modell?

Usikkert. Men vil tippe om ikke så alt for lenge til! :)

Robin882 tipper på at det kommer en snart siden mange sikkert vil ha den...

Altså Modellen er på vei. Men når de kommer ut i bruk så er det ikke før om i høsten ifølge dagens nyheter.

Nei, ikke som er offentligjort iallefall!

Men det kommer sikkert en innen et halvårstid (Bare en gjetning!)

Last edited:
Nå spørs det jo litt på størelsen han vil ha også da :)

Jeg vil ha den i "alle størelser" (1:100, 1:200 og 1:400 som jeg egentlig samler).
Kunne jo vært et pr. stunt å selge de nå på introduksjonsflyvningene

Håper det kommer en 1:200 og 1:100.
Syntes det er litt rart at de ikke hadde en modell klar til
787 ble levert. Hadde nok solgt bra hadde de hatt den
ombord på europa turene sine nå i juli.

Håper på 1/500 modell

Som tidligere nevnt, så fikk jeg tilbakemelding fra Herpa for mange måneder siden. De hadde sendt inn forespørsel om å få lage modell, men forespørselen hadde fremdeles ikke blitt besvart av Norwegian på det tidspunkt. Hvordan stillingen er nå vet jeg ikke ....

Ettersom det har dukket opp opptil flere modeller av de fleste andre operatørene, vil jeg tippe at det er Norwegian som er nølende/trege med å gi tillatelse til produksjon. Hold utkikk etter 'gave-modeller' på ebay .... Det er sikkert noen i omløp.

Ja fant det nå. Noen som har kjennskap til modellene derfra. Bra kvalitet? Rart hvis ikke noen andre fabrikanter tenker lage en DY modell.

Indonesisk versjon av 'Philippine Wood Model'? Isåfall er det nok uten tillatelse fra DY .. :lol:

Back