Du vet du er flygal når...

alex_ensn

Flygal
Du vet du er flygal når...

- du lukter flyeksos og det føles som en berusende forelskelse...ahhh
- du ser en flystripe på himmelen og løper febrilsk til nærmeste pc for å slå opp flightradar24.com
- du på død og liv må ha vindusplass på envher flygning
- du planlegger den neste timen for å få med deg en A380 flygning over huset ditt
- hele din dvd-hylle er full av Justplanes og WorldAirRoutes DVD-er
- joysticken alltid står på en lett tilgjengelig plass på skrivebordet
- mer en 50% av dine bookmarks i Firefox er flyrelatert
- du bestiller en flyreise til Asia, så bør reisen helst gå via flest mulige flyplasser
- du vet IATA-kodene til flere enn 20 flyplasser
- bestiller laaaange layovers slik at du kan benytte deg av flyplassloungens mange fasiliteter
- samler på sikkerhetskort fra forskjellige fly/flyselskap
- forbanner deg noe j*vlig over at 9/11 skjedde, no more cockpit visits!!

Noen som kjenner seg igjen?

Re: Du vet du er flygal når...

Kjenner meg igjen i forbausende mange av de.

du bestiller en flyreise til Asia, så bør reisen helst gå via flest mulige flyplasser

Bare å se på signaturen det ^^,

- du bestiller en flyreise til Asia, så bør reisen helst gå via flest mulige flyplasser

Asia? Bare vent til jeg skal skrive TR om de 8 flightene jeg har upcoming iht. signaturen min. 8 flighter for å komme meg til og fra en by som bl.a. DY flyr direkte til, på under to timer ^_^

Her var det skummelt mange punkter jeg kjente meg igjen i.

Asia? Bare vent til jeg skal skrive TR om de 8 flightene jeg har upcoming iht. signaturen min. 8 flighter for å komme meg til og fra en by som bl.a. DY flyr direkte til, på under to timer ^_^

Lenge til?

Lenge til?

På bursdagen til han karen i rosa helt til venstre på det bildet her ;) (Uten at det har noen forøvrig sammenheng med selve turen)

71919_499827710864_607800864_7329864_6734644_n.jpg

...eller om T-65 om du vil ;)

Burde vel ha med disse og ;

- du har stua full av de flymodellene du har kjørt + noen til
- oppdaterer My Flight Memory så fort du har landet
- hører heller på ATC enn å se på tv

Eller hva med:

-Du følger deg selv på Flightradar24 og rapporterer feilen 'live' i 36000 for når profilen din ikke vises i Flightdiary ...

Når du står ute på en terasse en sommernatt og, skal vi si, blir bedre kjent med ei Dame du nettopp har møtt, hører en turboprop overhead, bryter omfavnelsen for å se hva det var for noe......

BT,DT.

Mvh,

Du vet du er flygal når du nesten kræsjer bilen din fordi du ser ut av soltaket på et passerende fly.

Eller hva med:

-Du følger deg selv på Flightradar24 og rapporterer feilen 'live' i 36000 for når profilen din ikke vises i Flightdiary ...

Har du noen gang flydd over en kunde og "sett ned" på de, mens du har jobbet for å fikse en feil på en server hos de? :p

-A

Året var vel 1987. Fotballkamp på hjemmebane, og spillet er godt i gang. Jeg er høyre back. Så ser jeg plutselig at det kommer en AWACS i relativt lav høyde over banen. Beina stopper opp, og hodet tiltes godt bakover. Blir stående slik til maskinen er ute av syne. "Våkner" av at treneren lurer på hva i helsike jeg driver med. Motstanderen hadde løpt rett forbi meg og scoret mål. Det ble med den ene sesongen...

Så ja, jeg har nok visst det en stund. :p

Når du står ute på en terasse en sommernatt og, skal vi si, blir bedre kjent med ei Dame du nettopp har møtt, hører en turboprop overhead, bryter omfavnelsen for å se hva det var for noe......

BT,DT.

Mvh,

Ja hørs helt riktigt ut, damer er der nokk av, men ikke hver dag en turboprop kommer over huset mitt, altså må flyet da helt klart ha første priortet, ellers kjenner jeg meg igjen i alle punkter her, lurer på om jeg er flygal ?? :rolleyes::rolleyes:
Nei jeg vet jeg er det!!

Heller en spottertur, enn med dama på tur :colgate::colgate:

Noen som har sjekket ut, hvor stor prosentdel av alle oss flytullinger som kansje er single, tror det kunne bli ett overraskende resultat.:p:p

Torben

Du vet du er flygal når du nesten kræsjer bilen din fordi du ser ut av soltaket på et passerende fly.

At jeg aldri hadde et crash da jeg bodde i Seattle var et mirakel ....

Mange spør hva som er så fascinerende ved flymaskiner. Vel, det er veldig mange som er fascinert av biler, gjerne eldre amerikanske biler. Mye digg mekanikk! Vel, sett et par vinger på mekanikken. Enda diggere!

Har du flydd jorden rundt på 80 timer? :colgate:

-A
Eller 40 timer ;) :colgate:

Kjente meg igjen i enkelte av de der ja...

Men så har jeg jo sagt med maaange anledniger at jeg faktisk ER flygal :p

Just plain... eh.. plane crazy... :p

Back