"Du skal alltid hjem"

Herlov

ScanFlyer Gold
Er det bare jeg som lurer på hva pokker det skal bety?

Du skal alltid hjem? Javel? Du skal vel ut og? Er SAS det eneste selskapet som flyr tur/retur?

Jeg setter stor pris på en forklaring. :skep

Replying to Topic '

...og kanskje ikke bare en eller to ganger i uken!

Replying to Topic '

poenget skal være at SAS Braathens har mange avgange - slik at du kan komme fort hjem - underforstått til de som virkelig beyr noe: familien! Det er dumt å spare 200 kroner på flybilletten hvis det betyr at du blir sittende i f.eks. Stockholm (selv om de der har en veldig bra Diners Lounge:up: ) i mange timer for å vente på flyet hjem.

Replying to Topic '

Fly DY ut om morgenen og ha alternativene til SAS hjem...en bra kombinasjon og politisk korrekt - ikke sant LCH?

Replying to Topic '

Originally posted by Herlov

Du skal alltid hjem? Javel? Du skal vel ut og? Er SAS det eneste selskapet som flyr tur/retur?

Hmm, har lurt på det samme selv, men aldri turt å spørre. Braathens kjørte en del reklame om "overdreven service" rett før de kuttet ned på servicen. Kanskje SASBraathens skal kutte returene rett over nyttår.

Replying to Topic '

Originally posted by intransfer

Hmm, har lurt på det samme selv, men aldri turt å spørre. Braathens kjørte en del reklame om "overdreven service" rett før de kuttet ned på servicen. Kanskje SASBraathens skal kutte returene rett over nyttår.

Det var Braathens det...

Replying to Topic '

Jeg synes annonsebannerne i aviser og på nettet er bra i så henseende (jeg har kommentert det før, men siden temaet kom opp igjen ;)). Der står det: En vei fra XXX kr. Rett under står det: Du skal alltid hjem igjen. Vil tro det er rom for tolkning her. :spin:

Replying to Topic '

Jeg har også lurt på dette slagordet (og tatt det opp her tidligere). Ja, du skal (nesten) alltid hjem, men for å vri på det; du skal alltid ut også.
Jeg kan forsåvidt skjønne det når det gjelder forretningsreisende, men å benytte det i forhold til fritidsreisende, som det har blitt gjort, fatter jeg ikke. De bestiller plass god tid i forveien og det spiller ingen rolle om det går 7 eller én avgang om dagen, så lenge de har plass i den ene!
Teit slagord:lol

:baeh VC-10

Replying to Topic '

Men med mange flere avganger har også fritidsreisende flere valg...og valgfrihet er jo bra!!!

Replying to Topic '

Det er sant det EB, men de fritidsreisende bestiller gjerne biletten sin i god tid og vet hva de har å forholde seg til. Som for eksempel meg selv og familien som for 1 mnd. siden bestilte tur til London den 31. mars med DY fra TRD. Kun én flight om dagen, men det er nok for oss det for en ferietur! (Så slipper vi også å sitte å lure og gruble på hvilken flight vi skal velge, da vet du :-)

:spin: VC-10

Replying to Topic '

Men ta Italia f.eks...da er det godt med mange valg... DY gir deg et utrolig utvalg av destinasjoner - SAS Braathens gir deg flere avganger til mange av de samme stedene. For noen passer det med en ukes ferie, noen vil ha 8, 9 eller 10 dager. Noen må tenke på om de skal fly kun til Oslo, bor i nærheten av flyplassen eller om en ankomst vil gi en "umulig" videretransport fra flyplassen... Så valgene er ikke bare en eller flere avganger - men også når på døgnet flyene går for å få logistikken til å gå opp...

Back