• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Du skal alltid hjem.

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Endelig en annonse som bygger image fra SAS Braathens... Dobbelside i dagens DN... Dette var nytt og det var annerledes...rødfargen i annonsene har jo DY og NB overtatt - så her var det endelig fritt for rødmaling. Bra!!!

Originally posted by EB
...rødfargen i annonsene har jo DY og NB overtatt - så her var det endelig fritt for rødmaling. Bra!!!
...overtatt? Har ikke lagt merke til at SAS har hatt "røde annonser" så det er vel ikke snakk om å "overta".

Originally posted by Speedbird
Noen som gidder å skanne det inn for oss som ikke leser disse to avisene? :)
Besøker du internettsiden til SAS ser du også dette......:D Ikke verre

Og i lokalavisen vår Fædrelandsvisen er det en tosides-annonse.
Alltid greit med litt markedsføring, men synes ikke det var noe spesielt eller fengende ved reklamen.

Liker både bildebruken og teksten...nå er også et fly igjen med på et av bildene!

Som vanlig når SAS familien går ut med reklame og kampanjer, flott design og utførelse. Men jeg forstår ikke selve poenget, det er vel ikke noe spesielt ved at man skal hjem igjen!

Intervjuet med Per Egil Hegge var mye mer interssant, spesiellt det om BLÅRUSS !!

Endelig et fokus på noe annet enn billig enveis priser...dette er jo blant annet noe som skiller selskapene...

Hmm Jeg er bare hjemme i landet i 12 dager til...(..hvorav det er to dager som ikke gir oss aviser!)

Originally posted by EB
Hmm Jeg er bare hjemme i landet i 12 dager til...(..hvorav det er to dager som ikke gir oss aviser!)

"Noen" i SAS kan sikkert lagre filmene og pdf'ene for deg til du er tilbake fra "The Tour" ....

Originally posted by EB
Finnes da internett de fleste plassene i verden så dette går nok bra skal du se...

Back