DTW Westin (dessverre kun med 135mm)

Tommy777

ScanFlyer Mile High Club
Westin DTW er et av verdens beste spotterhotell. Du trenger ikke en gang aa gaa utenfor terminalen, hotellet er en del av den nye terminalen og har egen sikkerhetskontroll kun for hotellets gjester!

Hadde jeg bare hatt riktig objektiv med meg....

Picture563.jpg

Picture571.jpg

Picture575.jpg

Picture582.jpg

Picture586.jpg

Picture593.jpg

Jumbo nr. 1

Picture599.jpg

Picture604.jpg

Litt langt unna

Picture614.jpg

Jumbo nr. 2

Picture621.jpg

Picture623.jpg

Picture625.jpg

Picture628.jpg

Picture630.jpg

Lufthansen hadde parkert paa feil sted i forhold til mitt rom

Picture638.jpg

Blir litt smaatt med 135mm....

Picture639.jpg

Ett av NWs plastikkfly

Picture642.jpg

Og Lufthansen roterte umiddelbart mens jeg var vei ut fra dassen

Stilig :)

Sånn bortsett fra Westin: Er Detroit en by man kan dra på ferie til?
Begynner å få noen ideer her nå ^_^

Eller stikki med kniv eller skutt. La meg si det saann: Westin er det suverent beste hotellet i byen og ligger... vel, du ser jo sjoel.. Vanlige folk som jobber i Detroit bor ikke i Detroit, de bor i Ann Arbor eller en eller annen burb

Det er absolutt ingenting aa gjoere i Detroit paa ferietur. En tur over grensa til Canada i en leiebil er derimot ingen dum ide, heller ikke en tur til oeverste delen av Michigan, Mackinaw Island og omraadet der oppe er flott

Det var virklig stilig!
Det ville nesten være verdt å ta en omvei via Detroit på vei til USA, for å få med seg en overnatting der :)

VC-10

Fine bilder, ja!

Ikke ofte man ser NW B747. Noen som vet hvilke ruter NW bruker disse?

BF:cool2

Westin DTW er et av verdens beste spotterhotell. Du trenger ikke en gang aa gaa utenfor terminalen, hotellet er en del av den nye terminalen og har egen sikkerhetskontroll kun for hotellets gjester!

Hadde jeg bare hatt riktig objektiv med meg....

Flotte bilder!

Er det dårlig before departure checklist eller er det svikt i en eller annen ryggmargsrefleks vi aner her siden du ikke hadde riktig utstyr? :lol:

Stilig :)

Sånn bortsett fra Westin: Er Detroit en by man kan dra på ferie til?
Begynner å få noen ideer her nå ^_^

Skulle nog inte välja Detroit som en semesterort i första hand. Bor sen 2 veckor i Farmington, mellan Detroit och Ann Arbor och har ännu inte varit i Detroit. Det känns som att man ska åka till fel förort/stadsdel här.

Och eftersom ni tycker att man inte ser en NW 747 så ofta, här kommer en till, tagen i lördags:

Back