Dropper Widerøe frokosten?

Re: Dropper Widerøe frokosten?

Er ikke allverdens, men de to skivene om morgenen fra TRF er velkommen. Er man(jeg) så idiot at man havner på avgangen 06.00 til BGO var kiosken på andre siden av sikkerhetskontrollen stengt (den er helt ny og fin btw), men jeg synes nå dette er greit en grytidlig morgen:
IMG_6275.jpg

Flyr man Flex på for eksempel CPH-TRF får man også det her:
IMG_6229.jpg

Synd om dette skulle forsvinne.

For dagens (til nå) kulinariske høydepunkt se bilde....
Legg også merke til omgivelsene.

For å toppe det hele hadde Appelsinjuicen dato 03.05.17, så jeg måtte be om en ny.

Besetningen er dog hyggelig på disse morgenflightene til WF da.

Men terningkastet blir en svak 2 for "brækkfastn"

Konklusjon. Dropp frokosten innenlands, bruk pengene som spares der til renhold ombord og en noe bedre meny.

Attachments

• 20170529_063637.jpg
    20170529_063637.jpg
    114.4 KB · Views: 333
  • 20170529_064355.jpg
    20170529_064355.jpg
    159.1 KB · Views: 332

Tar alltid med våtservietter hjemmefra til morgenavgangene til FW. På den måten kan jeg rengjøre minst 2 seter og føle at jeg bidrar til trivsel for mine medmennesker. Mat kommer helt i andre rekke på den tiden av døgnet.

Hvis WF kan få kabinene til å se litt mindre motbydelig ut i bytte mot at to skiver forsvinner om morgenen så hadde det såklart vært velkommen.

På en annen side er det iallfall fra TRF slik at kiosken etter sikkerhetskontrollen ikke alltid har vært åpen med avgang fra TRF klokken 06.00, eller at man kommer så tett oppunder avgang at man ikke rekker å kjøpe noe mat lell. Så da synes jeg at det er greit med to skiver, uavhengig av hvor lite innbydende de faktisk ser ut.

Back