Drømmen kom til slutt.

Re: Drømmen kom til slutt.

Du og denne stigebilen din! ;)
Flott, flottere flotters dette her!

Ååååå, Cato .... nå er det like før .......

F*** - nå har jeg skikkelige Everett-abstinenser ....

Nydelige bilder, og apropo vær.. Kunne vel ikke vært mere heldige..

Du og denne stigebilen din! ;)
Flott, flottere flotters dette her!

Haha, det var faktisk de-icebilen din. Du får hilse gutta og si takk for heisaturen. Ellers tenker jeg å ta noen nattbilder og hadde satt stor pris på om dere flyttet bakkeutstyret bittelitt til siden så jeg får et rent TWR, B787 og OSL-logo i en smæle på 180-feltet. You fix?

Ellers beklager til alle dere som har ringt og sendt SMS og ikke fått svar. Det kokte bokstavelig over på telefonen.

KPAE har vel aldri hatt så blå himmel? :)

Å joooo da! (Dette er riktignok tatt noen km lenger sør da jeg ikke har indeksert bildene mine etter himmelfarge :cool: )

1112.jpg

Haha, det var faktisk de-icebilen din. Du får hilse gutta og si takk for heisaturen. Ellers tenker jeg å ta noen nattbilder og hadde satt stor pris på om dere flyttet bakkeutstyret bittelitt til siden så jeg får et rent TWR, B787 og OSL-logo i en smæle på 180-feltet. You fix?

Ellers beklager til alle dere som har ringt og sendt SMS og ikke fått svar. Det kokte bokstavelig over på telefonen.

Let me re-phrase: Du og denne stigebilen min!
Jeg skal gi honnør til gutta, og nevne i en bisetning at utstyr må flyttes due photoshoot :lol:

Let me re-phrase: Du og denne stigebilen min!
Jeg skal gi honnør til gutta, og nevne i en bisetning at utstyr må flyttes due photoshoot :lol:

Spanderer baggis på deg om du fikser det. PS, trappen også ja? :colgate:

putzmeister er i TOS, så nå har jeg endelig en maskin han ikke har. Det er egentlig en ganske god følelse :YES

Back