Driftsoperatør søkes til SVG. Hva gjør de?

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Driftsoperatør søkes til SVG. Hva gjør de?

Ser at Avinor søker etter Driftsoperatører til Stavanger Lufthavn, Sola. Ligger stillingsannonse ute på Finn.

http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object?finnkode=24773507

Leser blant annet:

Ved Stavanger lufthavn, Sola skal det tilsettes nye medarbeidere ved Driftssentral. Stillingene vil være tilknyttet et operativt fagmiljø i driftsavdelingen.
Primærfunksjon i driftssentralkonseptet er å utføre og overvåke pålagt security, safety og flyparkering, samt ivareta tekniske og administrative oppgaver beskrevet i regelverk.

Noen som kan si noe om hva en Driftsoperatør suller med sånn til det daglige?

Re: Driftsoperatør

Sitter å tar i mot feilmeldinger, styrer flyparkering, sitter å ser på kamera over flyplassen +++

Re: Driftsoperatør

Hm... Virker spennende. Har jobbet med vakt og sikring i 10 år nå. Så meget mulig jeg kommer til å søke på denne. Vi får se...

Re: Driftsoperatør søkes til SVG

På OSL er det tre posisjoner, brann-redning, teknisk og sikkerhet. Hver posisjon dekker et stort omfang. Ser ut som SVG har en litt annen driftsform. Uansett en jobb gjerne flyplasspersonell og eksterne kan og bør søke på.

Re: Driftsoperatør søkes til SVG. Hva gjør de?

Ser ut som en morsom jobb. Lønna og andre betingelser er sannsynligvis brukbare, så det er bare å søke i vei hvis man er i 'samme gata' ... At man vet forskjell på Airbus og Boeing skader neppe heller ..

Re: Driftsoperatør søkes til SVG. Hva gjør de?

Vel, jeg har jobba innen for sikkerhet de siste ni åra og de siste to åra vært operatør på en større vakt og alarmsentral i oljebransjen så erfaring har jeg nok av.

Back