Dreamlineren kommer til Warszawa - og måske Oslo

Dreamlineren kommer til Warszawa - og måske Oslo

[QOUTE fr Check in.dk]
Den 24. juni får Frederic Chopin International Airport i Warszawa fornemt besøg. Lufthavnen bliver den første passagerlufthavn i Europa, der får besøg af Dreamlineren efter præsentationen ved Paris Air Show 2011 i Le Bourget. Og måske bliver der også tid til et besøg i Oslo.

http://www.check-in.dk/newselement.cfm?nNewsArticleID=48023

Ulf

Last edited:
Re: Dreamlineren kommer til Warszawa - og måske Oslo

Her snakker vi nok Europaturne. Dukker sikkert opp et program etterhvert.

Yeeeeeepp .. ;)

10.jpg

Lufthavnen bliver den første passagerlufthavn i Europa, der får besøg af Dreamlineren efter præsentationen ved Paris Air Show 2011 i Le Bourget.
[/url]

Hva er så spesielt med at de er den første ETTER Paris Airshow.. Vi har jo hatt den på ENSB..

..men, sefølgelig spennende om den kommer der det bor litt mer folk også :)

Ja nei, du kan jo godt sitte hjemme når den kommer ... :love:

Om den kommer til OSL ser jeg for meg at vollen blir full igjen. Er det noe ca dato, hvis det skjer?

Om den kommer til OSL ser jeg for meg at vollen blir full igjen. Er det noe ca dato, hvis det skjer?

Den skal hvertfall til WAW den 24/6. For min del kan de godt komme hit på lørdagen den 25/6, så jeg ikke må jobbe.

Edit: Ser at Paris Air Show er åpent for publikum 24-26/6, så da er den vel der nede i helgen.

Last edited:

Den 24. juni får Frederic Chopin International Airport i Warszawa fornemt besøg. Lufthavnen bliver den første passagerlufthavn i Europa, der får besøg af Dreamlineren efter præsentationen ved Paris Air Show 2011 i Le Bourget. Og måske bliver der også tid til et besøg i Oslo.

http://www.check-in.dk/newselement.cfm?nNewsArticleID=48023

Ulf

Tull å tøv! Den har da vært på LYR ;)

Back