SE-DYD ScanFlyer Gold 4 Feb 2012 #1 Hei! Vil bare dele med dere noen bilder min tyske venn Erik Ritterbach har sendt meg fra FRA. Håper de faller i smak! Dag På gjensyn :fly
Hei! Vil bare dele med dere noen bilder min tyske venn Erik Ritterbach har sendt meg fra FRA. Håper de faller i smak! Dag På gjensyn :fly
S SpeedbirdConcordeSST ScanFlyer Blue 4 Feb 2012 #2 De var kjempeflotte! Gleder meg til å fly med denne flotte fuglen om ikke altfor lenge. Har også planlagt en 380-tur, men det er 787 jeg ser mest frem til.
De var kjempeflotte! Gleder meg til å fly med denne flotte fuglen om ikke altfor lenge. Har også planlagt en 380-tur, men det er 787 jeg ser mest frem til.
SE-SAM ScanFlyer Silver 4 Feb 2012 #3 Tusen tack!! Underbara bilder på ett mycket vackert flygplan!! Själv får jag nöja mig med denna!! He en kjempego helg! Nabo Hans. Attachments IMG_5058.jpg 34 KB · Views: 802 IMG_5061.jpg 35.2 KB · Views: 795 IMG_5085.jpg 66.5 KB · Views: 792
Tusen tack!! Underbara bilder på ett mycket vackert flygplan!! Själv får jag nöja mig med denna!! He en kjempego helg! Nabo Hans.
SE-DYD ScanFlyer Gold 5 Feb 2012 #5 Discus said: Supert - vi mottar gjerne flere bilder fra din tyske venn. Click to expand... Det skal vel la seg gjøre! Jeg får lage en annen tråd med noen av hans bilder! Dag
Discus said: Supert - vi mottar gjerne flere bilder fra din tyske venn. Click to expand... Det skal vel la seg gjøre! Jeg får lage en annen tråd med noen av hans bilder! Dag
SeatBelt ScanFlyer Gold 5 Feb 2012 #6 Stilig. Jeg var faktisk i Frankfurt den første dagen Dreamliner gikk i ordinær trafikk for ANA, men landet dessverre for sent til å se den.
Stilig. Jeg var faktisk i Frankfurt den første dagen Dreamliner gikk i ordinær trafikk for ANA, men landet dessverre for sent til å se den.
putzmeister ScanFlyer Dusty 6 Feb 2012 #7 Knallfine bilder av maskinen. Vakker??? ingen komentar...........:colgate: