Dreamlifter x 3

Ja, blinkskudd det.. Men er det et sted man skulle se alle tre samtidig så er det vel nettopp her..
 
Litt mer fra Paine - det sies at ZA001 787 er pakket inn etter å ha vært i malerbutikken og står i bygning 40-24. Noen tisker også om at Dreamliner er fjernet fra en ny livery, og heretter blir det bare 787.
 
Noen som vet hvorfor Boeing ikke gadd å putte McDonnell Douglas logoen på halen. I hvitt hadde jo det fått en kjedelig blå hale til å se litt bedre ut.
 
Noen som vet hvorfor Boeing ikke gadd å putte McDonnell Douglas logoen på halen. I hvitt hadde jo det fått en kjedelig blå hale til å se litt bedre ut.
Da hadde det passet bedre med Boeing logoen. Både B747 og B787 har lite med MD å gjøre
 
Da hadde det passet bedre med Boeing logoen.

Det er den samme ... ^_^

Men det er mulig at designpolitiet ikke tillater at tegningen og skriften skikker lag .. iallefall er det ingen 'bare' logoer å se.
images
 
Det er den samme ... ^_^


Det er den faktisk ikke, selv om det ikke er mye om å gjøre. Kondensstripen går mot høyre og ikke venstre på den originale MDD-logoen. Mulig Boeing gjorde en makeover når de overtok i sin tid.
 
Det skal bygges fire maskiner. Tre er ferdige og den fjerde skal bygges om en gang i loepet av 2009. Er ikke sikker paa naar.
 
Flott bilde dette!

Visste faktisk ikke selv at de hadde 3 av denne! Trodde bare det var bygd 1! Men det er jo ikke alt man vet, tydeligvis!

BF:cool2
 
Dreamlifter må være noe av det styggeste som er laget
Men sammenlignet med Belugaen er jo LCFen nesten grasiøs :D

Det skal bygges fire maskiner. Tre er ferdige og den fjerde skal bygges om en gang i loepet av 2009. Er ikke sikker paa naar.
Den fjerde (tidligere 9M-MPA) er enda i Taipei. Nå har jeg ikke sett noe bilde av den nyere enn januar 2008 (de hadde enda ikke startet ombygging da), så hvor langt den har kommet i konverteringen kjenner jeg ikke til (eller om de i det hele tatt har begynt). Tviler på at Boeing har det så travelt med å få ferdig maskin nr 4, de trenger strengt tatt ikke mer enn to før slutten av 2010.
 
Back
Top