• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Drammen Flyklubb ENHS aktive medlemmer her?

AvoidingRoyster

ScanFlyer Blue
Heisann godtfolk.

I forbindelse med åpen dag på ENHS i regi av Drammen Flyklubb gikk en godt og vel 30 år gammel drøm i oppfyllelse. Introduksjonstur i et av skoleflyene Diamond Katana med en veldig trivelig instruktør. Dette gav definitivt mersmak og en plan om PPL/A er "in the making" :)

Det gikk vel ikke 5 minutter etter landing før jeg var støttemedlem i motorgruppe i DFK via NLF og norsk tipping sin grasrotandel var routet til flyklubben :)

Siden aktivitetsnivået på klubbens forum er forholdsvis lav(stort sett flere år siden siste innlegg) lurer jeg på om det er noen aktive medlemmer i Drammen Flyklubb som frekventerer inne på dette forumet?

Det er ikke akkurat flust av flyinteresserte i mine vennekrets så å kunne etablere litt kontakt med andre artsfrender som deler samme interesse hadde vært flott. Jeg synes det er litt kleint å bare møte opp uanmeldt en lørdag hvor noen er på flystripen for å slå av en flyprat :)
Vet ikke helt åssen kodeksen er i klubben eller hvor mye gruppeaktivitet det er i motorgruppa så da vil jeg ikke komme trampende inn.

Ha en fin fin dag

Vennlig hilsen

Roy Johansen - Drammen.

Jeg synes det er litt kleint å bare møte opp uanmeldt en lørdag hvor noen er på flystripen for å slå av en flyprat :)
Vet ikke helt åssen kodeksen er i klubben eller hvor mye gruppeaktivitet det er i motorgruppa så da vil jeg ikke komme trampende inn.

Det er overhodet ikke kleint! Småflyplasser er et fint sted å møte likesinnede. Vedr. Hokksund så henger nok ikke motorflyfolket så mye på flyplassen som seilflygjengen, men begge er stort sett vennligsinnede folkeslag.

Back