DPS-PER-MEL/ADL-BNE-WLG (2013/2014)

Tusen takk for en herlig stund i selskap med en velskrevet rapport med flotte bilder!
Lengter tilbake til nye eventyr der nede :)

Du verden SEATBELT
Dette var helt fantastisk! Jeg kommer selv fra Australia og har reist mye. Ønsker å besøke Broome og det var fint å se det du delte. Jeg elsker strender så mange av bildene dine var midt i blinken.
Neste gang må du dra til Alice Springs og Uluru. Veldig fasinerende med den røde sanden overalt.
Igjen...det store arbeidet du har lagt i dette verdsettes så mye. TAKK!! :up:

Dette var meget bra skrevet og formidlet! Jeg har bodd endel år i Perth og dine betraktinger fra Western Australia tar meg med tilbake til denne fantastiske delen av Australia, takk!

Du verden....denne hadde jeg ikke sett før nå. Tusen takk for en fantastisk rapport med flotte bilder og beskrivelser :D :D :D
Inspirasjon til min families ferietur om 8-10 år(vi sparer også..) :) :) :)

Takk for at du delte :) :) :)

Takk for utrolig flott, velskrevet og veldokumentert rapport som har gitt meg et stort sug i magen med lyst til å reise tilbake igjen til Oz. Blir aldri ferdig med det landet...

Jeg var i Broome for et par år siden, men da i juni/juli, og fikk et helt annet inntrykk av stedet enn deg. Vi fløy riktignok fra Perth, så unngikk de store avstandene, men byen, stemningen, klimaet, strendene og ikke minst naturen rundt ga oss noen utrolige minner. Vi kjørte Gibb River Road mellom Broome og Darwin, og det er virkelig en tur som anbefales dersom man befinner seg i de traktene. En fantastisk tur gjennom The Kimberleys, men kan kun kjøres i den tørre årstiden og med 4WD.

Flott rapport! Har selv gjort mange av de samme turen som du nettopp gjorde!
Når det gjelder flighten til New Zealand, så har du nok kjøpt det som NZ kaller "The Works", altså billett med mat og bagasje og underholdning. VA tilbyr ikke seatback entertainment på 737, og heller ikke gratis varmt måltid over "fjorden" på lavpris, så da blir du oppgradert til VA Flexi og får noenlunde de samme fordelene. :)

Flott rapport, har bodd i Melbourne ett havlt år, der jeg også reiste en del rundt i Australia, når jeg ser bildene dine får jeg lyst til å reise tilbake :)

Back