Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det var jo i utgangspunktet Coast Air som fløy disse rutene, men etter konkursen tok Widerøe over Røros-ruten og Air Norway Fagernes-ruten. La disse inn anbud på rutene i det hele tatt?
Er det forresten noen som kan forklare hvorfor "wet lease" ikke er tillatt på en anbudsrute? Og om det finnes unntak?
Ikke så mange? Er det ikke snakk om en i uken? Den handler vel rett og slett om at flyet må ned for vedlikehold i Aalborg, og de likegjerne kan ta med pax (i starten gikk den vel tom)!
Selskapet er vel helt greit, hverken mer eller mindre, mer koselig enn noe annet tror jeg. Mener å ha hørt de sender rundt termokanne med kaffe i kabinen!
Men om et lite selskap får snag så må de vel kunne få disp for å bruke wet lease som en midlertidig løsning? Må jo være bedre for alle parter at det går et fly, enn at de må ta tog og buss.
DOT LT frister med webshop og taxfree priser
Når DOT LT starter opp sine flyvninger på rutene Røros – Oslo og Fagernes – Oslo kan passasjerene handle ur, parfyme og andre spennende varrer til taxfree priser.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.