B BoeingOnFinal ScanFlyer Blue 7 Jun 2011 #1 En bekjent av meg har som sin særoppgave laget en interessant oppgave om Dakota Norway. Håper den faller i smak! Link til Vimeo
En bekjent av meg har som sin særoppgave laget en interessant oppgave om Dakota Norway. Håper den faller i smak! Link til Vimeo
P PhilipNH ScanFlyer Blue 8 Jun 2011 #4 starheim said: WOW!! Flott film! Hvorfor var ikke Dakotaen på kjeller i år? Click to expand... Tror de hadde problemer med et dekk! ----- Utrolig bra film!
starheim said: WOW!! Flott film! Hvorfor var ikke Dakotaen på kjeller i år? Click to expand... Tror de hadde problemer med et dekk! ----- Utrolig bra film!
baselutvann ScanFlyer Gold 8 Jun 2011 #5 PhilipNH said: Tror de hadde problemer med et dekk! ----- Utrolig bra film! Click to expand... Punktering
PhilipNH said: Tror de hadde problemer med et dekk! ----- Utrolig bra film! Click to expand... Punktering
Y Yankee ScanFlyer Gold 9 Jun 2011 #6 Tror jeg enten må hoppe på toget eller ta bilen bort til Sandefjord (og Gardermoen) for litt flyspotting snart! MÅ bare kjøpe flere batterier samt en ekstra lader, et stativ eller en monopod og gjerne noen filtre og. Som en kompis så lurt sa.. "Du har valgt deg en dyr hobby!" Last edited: 9 Jun 2011
Tror jeg enten må hoppe på toget eller ta bilen bort til Sandefjord (og Gardermoen) for litt flyspotting snart! MÅ bare kjøpe flere batterier samt en ekstra lader, et stativ eller en monopod og gjerne noen filtre og. Som en kompis så lurt sa.. "Du har valgt deg en dyr hobby!"
Henshaw Galley Slave Medlem 9 Jun 2011 #7 Joachim Sandven said: Tror jeg enten må hoppe på toget eller ta bilen bort til Sandefjord (og Gardermoen) for litt flyspotting snart! MÅ bare kjøpe flere batterier samt en ekstra lader, et stativ eller en monopod og gjerne noen filtre og. Som en kompis så lurt sa.. "Du har valgt deg en dyr hobby!" Click to expand... Skal du til Torp så dra på en onsdag, så blir du med på en flytur med Dakotaen også.
Joachim Sandven said: Tror jeg enten må hoppe på toget eller ta bilen bort til Sandefjord (og Gardermoen) for litt flyspotting snart! MÅ bare kjøpe flere batterier samt en ekstra lader, et stativ eller en monopod og gjerne noen filtre og. Som en kompis så lurt sa.. "Du har valgt deg en dyr hobby!" Click to expand... Skal du til Torp så dra på en onsdag, så blir du med på en flytur med Dakotaen også.