• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DL 232 SEA-AMS (030910)

Lennart

ScanFlyer Rusty
Noen som kan løse denne floken ?
En passasjer påstår at denne flighten var en B764
Noen som kan bekrefte ??
 
Det kan stemme - DL232 opereres normalt med A330-300 men det hender at det settes inn A330-200, 767-300 og en sjelden gang 767-400. Det er satt opp 767-400 på endel avganger neste sommer.
 
Har ikke en B763 for kort rekkevidde for SEA-AMS ?
Fant forresten at DAL232 ble fløyet av N817NW
 
Og Thomas Condor opererer 2-3 ganger i uken FRA-SEA-FRA med 767-300ER. I tillegg til SAS opererte Martinair AMS-SEA-AMS også med 767-300ER - så rekkevidde er ikke noe problem. DL har vel planer om å bruke 767-300ER på SEA-CDG-SEA når de stjeler ruta i fra Air France.
 
Back
Top