• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DL 179 AMS - PDX, equipment?

Dr. E

Newcomer
Hei.

Jeg skal til Portland, OR 11. juli.
Før har jeg pleid å fly LH osl-fra-pdx eller SK osl-cph-sea-pdx. Disse er desverre nedlagt.

Nå har jeg tenkt litt på DL ams-pdx, men jeg lurer på hva slags materiell de bruker. Ser at det er A330, men er det Northwest eller Delta interiør? Hvordan er denne på Economy? Vanligvis flyr jeg business, men kun på *A, så det er ikke et alternativ her.

Et annet og kjent alternativ er SK, UA eller LH via CHI eller NYC. Antakelig på business, men disse tar mye lenger tid og domestic US er ofte en selsom opplevelse.

Jo, jeg hater forresten også å stå opp tidlig, og 06.30 til FRA er noe jeg pleier å grue meg til.

Eric
 
Alle A330ene er vel NW-interiør. Fløy selv med DL A330 i fjor, men da i C-klasse, det var helt greit.

Et annet og kjent alternativ er SK, UA eller LH via CHI eller NYC. Antakelig på business, men disse tar mye lenger tid og domestic US er ofte en selsom opplevelse.

Evt. Europa til SEA eller SFO og så Alaskan/Horizon et hyggelig lite hopp til Q400 til PDX.
 
Back
Top