• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DK732 Sharjah - Bergen 9.mars

G-COLE

ScanFlyer Gold
Noen som ser hvilken flytype /reg som kommer i morgen på denne ruten ?

Sharjah Bergen DK732 01:25 09:15 ingen info MyTravel

Replying to Topic 'DK732 Sharjah - Bergen 9.mars'

"SARDINBOX" - VKH

DK732 []08MAR06[] [ ALT

333 DK333B OYVKH

STD STA ETD
08MAR HKT SHJ 2345 0325
09MAR SHJ BGO 0425 0915
09MAR BGO OSL 1015 1115

Local times

Skal være A330 OY-VKH

-Takker ! :up:

-Får se om jeg må "ofre" eller utsette nattesøvnen etter nattevakten , så jeg får med denne ! -Håper på "rett" vindretning også.

Utrolig hva man ofrer...,- selv varmen under dyna... ! :p

-Etter nattevakten, var jeg hjemme en tur og fikk litt mat i skrotten og lest avisene, og så bar det avsted for å få med seg denne ! -

-Alle flyene , bortsett fra en fokker eller to landet fra Nord, og så stod jeg der da , "skuddklar" som jeg var.... -Men tror Dere MyTravel kom der jeg ville ? -Neida, den kom inn fra Sør !

-Jaja, det kom jo endel annet også,- fra Nord, de gjorde det alle heretter.... !
-Jeg koste meg i sola, den varmet faktisk ,- og til slutt fikk jeg da skutt den ! Muligens "tårnemannen" eller var det dama..... syns synd på meg og sendte den opp til meg når den skulle gå.... ?

Her er et av bildene ivertfall ! :hi2

Attachments

• MyTravel_A330-343X_OY-VKH_09-03-2006_.jpg
    MyTravel_A330-343X_OY-VKH_09-03-2006_.jpg
    73.4 KB · Views: 14

Av og til er det verdt å la disse øynene være litt lengre våkne.
Flott bilde -COLE

Originally posted by G-COLE

-Alle flyene , bortsett fra en fokker eller to landet fra Nord, og så stod jeg der da , "skuddklar" som jeg var.... -Men tror Dere MyTravel kom der jeg ville ? -Neida, den kom inn fra Sør !

Minner meg om en dag på GM for snart et år siden. Sto på vollen på 19R som hadde blitt brukt til ankomster det meste av dagen. Av ukjent årsak begynte de å kjøre ankomster på 19L istedet, selvsagt akkurat tidsnok til at jeg måtte se Iceair sin 75 lande bak trærne på andre siden. I og med at både MyTravel skulle komme med A333, og Britannia med 757 om kort tid, valgte jeg å kaste meg i bilen over til 19L, ettersom ankomstene fortsatte å lande der. Var godt etablert på vollen der noen minutter før Britannia og MYT skulle komme. Hvor tror du de landet? Jo, 19RIGHT!! :devil

Back