DK 6742 Thomas Cook Reg OY-TCD

Tarzan

ScanFlyer Silver
Hei,

Noen som vet hvor DK 6742 setter kursen hen???
Altså i morgen fredag. 22.04.2016.
Flyet landet kl. 18.40 på EVE.
Det kom fra LPA.
Jeg trur denne DK Maskinen skal stå over natta på EVE.
Jeg fant det ikke på Flightradar24.com på tur sørover igjen.

Flightnummer sørover var DK9742, altså ferryflight. Den hadde høy R/C, i FL250 hadde den friske 3000 fpm, så den var nok tom. Jeg antar at dagens ankomst fra GCLP var vintersesongens siste tur. Nå blir det en liten pause, før middelhavsfarerne kommer med fullt trykk.

Var selv med på denne siste flighten fra LPA til EVE. Smekke fullt ombord. Flyet kom i følge crewet tom ned til LPA fra CPH og fløy som tidligere sagt her tom fra EVE til CPH igjen.

Takk. Det stemmer. Det vinter sesongen er over nå. Ja jeg tok vel feil på reg nr.
Det var OY-TCE som fløy LPA-EVE.
Jeg kom opp fra LPA for en uke siden. Og da mener jeg at flyet hadde reg nr OY-TCD. Hvis jeg husker rett nå.

Ellers fikk jeg en prat med en av flyvertinne på turen hjemover. Det ble en lang og hyggelig samtale. Hun sa at det blir mye å gjøre for alle di nye DK Thomas Cook Maskinene framover nå. Nå som vinter sesongen er over.
Di skal ha turer til Mallorca og Kroatia og mange andre plasser i sommer, for Ving. sa hun.
Så det er nok å gjøre for Thomas Cook Maskinene hele året sa hun.

Ja flyet var smekke fullt torsdag sist uke å, da jeg kom hjem. Men jeg trur ikke di fikk fullt fly nedover igjen. Du som svarte at du kom hjem i dag. Reiste du ned den 14 april???

Jeg lurte bare på om flyet ble fullt eller halv fullt??? Da vi landet satt det ikke så mange passasjer å ventet , som skulle nedover til LPA.

Nei vi reiste ned 7. april og da var det få plasser ledig. Men i følge noen som kom ned 14. april var det en del plasser ledig da.

Back