Diverse småprat om Ryanair på OSL

Tarzan

ScanFlyer Silver
Diverse småprat om Ryanair på OSL

Hei.

Jeg søkte etter tråden Ryanair kommer til OSL her inne.
Men fant den ikke.

Men jeg lurer på dette.

Nå som Ryanair flyr fra Oslo Lufthavn
Har Ryanair og gutten O`Leary fått ned betingelse sine om reduserte avgifter hos Avinor.???

Jeg tenker på at Ryanair har jo blå nektet å bruke Avinor sine Lufthavner før.

Siden Ryanair mener det er for dyrt med avgiftene osv.

Re: Nå som Ryanair flyr på OSL.

Voila: https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=135985
Tips: søkefunksjonen på forumet her er håpløs. Hiv søkeordene inn på google sammen med
Code:
site:flyprat.no
så finner du som regel det du leter etter.

Selv om jeg ikke har fulgt med på saken kan jeg vel nesten garantere at Avinor ikke gir Ryanair noen rabatter utover det andre operatører får (det vil hovedsakelig si lavere avgifter i starten for nye ruter). Når FR nå aksepterer prislista til Avinor, henger det nok heller sammen med at de har endret strategi.

De fløy jo noen år på Haugesund/Karmøy som er Avinor-lufthavn. Aner ikke hva slags betingelser de fikk der, eller får på Gardermoen.

De fløy jo noen år på Haugesund/Karmøy som er Avinor-lufthavn. Aner ikke hva slags betingelser de fikk der, eller får på Gardermoen.

Avinor fikk samme avgifter som fra alle andre på HD, men en stor del ble dekket av lokalt næringsliv i bytte mot en del av det kommersielle salget på flyplassen.

De betaler likt som alle andre på OSL.

Litt off topic, men er det noen som vet hvordan det går med de to rutene FR har fra OSL?
Er det godt belegg?

Litt off topic, men er det noen som vet hvordan det går med de to rutene FR har fra OSL?
Er det godt belegg?
Tviler på om du får noe troverdig svar på denne. De som vet har neppe lov til å si noe.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Tviler på om du får noe troverdig svar på denne. De som vet har neppe lov til å si noe.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Avinor sender ut trafikkstatistikk til alle flyselskapanene som opperer på OSL, så er ikke veldig hemmelig når det kommer til passasjer antall, Men man vet jo ikke noe om Yielden

Re: Nå som Ryanair flyr på OSL

Ryanair sine ruter til og fra OSL er stappet fulle. Spesielt de til STN, har en fugl hvisket meg i øret

Ryanair sine ruter til og fra OSL er stappet fulle. Spesielt de til STN, har en fugl hvisket meg i øret
Bagasjen fra STN kom ut på samme bånd som mittfly fra Zürich -- og det var ihvertfall _mye_ Ryanair-bagasje!

Back