Diverse julekalendere som er flyrelatert

Noen av de mer spennende som kommer i Norwegian sin kalender i år;

Dag 13; 200 cashpoints ved kjøp av 1000kr gavekort med Bank Norwegian kort

Dag 19; 500 cashpoints ved kjøp av 2000kr gavekort

Dag 20; 20% cashpoints til europeiske storbyer

Dag 24; 20% cashpoints til USA og Bangkok

Meget bra tilbud hos Norwegian i dag 19 !

-Dag 19; 500 cashpoints ved kjøp av 2000kr gavekort

Får man også cashpoints når man kjøper flybilletter med gavekortet ? Gavekortet skal symbolisere ekte betalte kroner. Deriblant også 2% cashpoints ved kjøp av lowfare billetter. Stemmer det ?

Kan gavekortet deles opp på flere reiser?

Om du tenker på Norwegian så mener jeg de blir satt inn på cashpointskontoen, så da kan du dele opp akkurat som du vil. Du løser ikke inn gavekortet i det du kjøper selve billetten, men når du overfører det til din konto.

NB! Ser nå at Norwegian har ryddet opp i koden til kalenderen så det ikke lenger er mulig å lese luker fram i tid, men satser på at det jeg fant og postet i #23 fortsatt stemmer.

Hvis ting fortsatt er det samma så er det i morgen klart for å kjøpe gavekort på 2000 cashpoint hvor en selv får 500 cashpoint.
Noen som vet med sikkerhet om en kan innløse disse på seg selv?

Hvis ting fortsatt er det samma så er det i morgen klart for å kjøpe gavekort på 2000 cashpoint hvor en selv får 500 cashpoint.

I dag 19.12.14 skulle det være mulig å få kjøpe gavekort på 2000 cashpoints hvor en selv får 500 cashpoints. Men ser ut som det bare blir gavekort på 1000 cashpoints hvor en selv får 200 cashpoints.

Noen som vet om det førstnevnte tilbudet blir lagt frem i kalenderen i de kommende dager ?

Jeg tok en Chat med Norwegian i dag (19 dec 2014).

Per : Hei , mitt navn er Per. Hva kan jeg hjelpe deg med?
*****: kan man gi seg selv gavekort i gave,slik at tilbudet 1000 cashpoints,få 200 til seg selv, gir 1200 cashpoints til min konto
Per: Hei, det er ingenting i veien for det.
*****: ok.takk

Norwegian Gavekort Update.
For de som skal handle gavekort i morgen.
Jeg kjøpte 19 Dec,så her er hvordan prosedyren er.
...
Etter kjøp får de pdf fil med gavekortet.
Dette kan innløses om 72 times (presis).
Etter 71 timer får du bounsgavekortet til din mail.
Begge gavekortene kan da innløses,uansett konto eier (eller må bonusen krediteres kjøpers konto). Not sure.
Jeg satt begge gavekortene inn til min egen konto.

Når jeg innløste gavekort (kjøpt til meg selv) får jeg kun de "bonus" cashpoints inn på rewardkontoen. Hvordan får jeg brukt verdien av selve gavekortet?

Back