L l188 ScanFlyer Blue 10 May 2012 #1 SK @ BGO SK @ OSL DY @ BGO DY @ OSL Diverse Bildekritikk/ tips mottas med takk
I inger ScanFlyer Gold 10 May 2012 #3 Flotte bilder. Widerøe-bildet var tøft, og Mistberget gjorde seg godt som bakgrunn for Eurowings. Jeg lurer på, hvor sto du da du tok Primera-bildet? Inger
Flotte bilder. Widerøe-bildet var tøft, og Mistberget gjorde seg godt som bakgrunn for Eurowings. Jeg lurer på, hvor sto du da du tok Primera-bildet? Inger
L l188 ScanFlyer Blue 10 May 2012 #6 Mulig du/jeg misforstår her. Stand 3 er en flyoppstillingsplass. Jeg stod bak flyet jeg fløy den dagen og tok bildet
Mulig du/jeg misforstår her. Stand 3 er en flyoppstillingsplass. Jeg stod bak flyet jeg fløy den dagen og tok bildet
I inger ScanFlyer Gold 10 May 2012 #7 Ja, skjønte det, men er mer vant til tilværelsen utenfor gjerdet, så jeg tenkte nok mer omgivelsene. Fint å få litt tips om hva det heter på innsiden
Ja, skjønte det, men er mer vant til tilværelsen utenfor gjerdet, så jeg tenkte nok mer omgivelsene. Fint å få litt tips om hva det heter på innsiden
K Kanon ScanFlyer Gold 11 May 2012 #10 Frakter lineupen, British Airways og Air France Embraer var flotte