LN-EIR ScanFlyer Silver 26 Nov 2007 #1 Vi begynner med et kveldsbilde fra Norges vakreste: Og så fortsetter vi med bilder fra Norges nest vakreste: Og så avslutter vi med obligatoriske måkeshots: Last edited: 27 Nov 2007
Vi begynner med et kveldsbilde fra Norges vakreste: Og så fortsetter vi med bilder fra Norges nest vakreste: Og så avslutter vi med obligatoriske måkeshots:
flyKSU ScanFlyer Gold 26 Nov 2007 #2 :devot: Hva skal man si - Dette var sinnsykt vakkert! :devot: Spesielt de første stemningsbildene fra flyplassen. Flotte stjerneeffekter i lysene på rullebanen
:devot: Hva skal man si - Dette var sinnsykt vakkert! :devot: Spesielt de første stemningsbildene fra flyplassen. Flotte stjerneeffekter i lysene på rullebanen
LN-MOW Flyklapper Medlem 27 Nov 2007 #4 Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data. Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere.
Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data. Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere.
SE-DYD ScanFlyer Gold 27 Nov 2007 #5 Jeg ser heller ikke noe bilder, og jeg har ikke overført noe som helst idag!:question:
LN-EIR ScanFlyer Silver 1 Dec 2007 #12 SE-DYD said: Nå ser jeg også bildene! Fin serie! - Er det fra Leirin? Click to expand... Takk takk! Første bildet er fra Leirin, resten er fra Sogndal.
SE-DYD said: Nå ser jeg også bildene! Fin serie! - Er det fra Leirin? Click to expand... Takk takk! Første bildet er fra Leirin, resten er fra Sogndal.