• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Disse damene har nå blitt bannlyst

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Disse damene har nå blitt bannlyst

Kan ikke mene å ha sett denne artikkelen her inne.

http://www.na24.no/propaganda/article3336381.ece

Ryanair har hvert år en kalender prydet av lettkledte flyvertinner. Overskuddet av kalendersalget går til et veldedig formål, og på forhånd var forhåpningene at årets utgave skulle samle inn 100.000 pund, rundt 940.000 kroner.

For å fremme denne har selskapet kjørt en annonsekampanje med damene i utvalgte aviser.

Men flyselskapets «seksuelt drivende reklamekampanje» har nå blitt bannlyst av The Advertising Standards Authority (ASA), ifølge Daily Mail.

Re: Disse damene har nå blitt bannlyst

Ser ikke poenget med å klage på noen fine damer :drink

Men alt som ikke er A4 her i verden er jo fy fy.

Har ikke sett noen av disse på flighter med FR fra Rygge. Men, pengene skal jo ikke gå til Ryanair , men til barnesykehus eller noe lignende. Kanskje noen ikke har fått med seg det, og trodd at dette var noe FR gjorde for å få mer penger i kassa.

Ja, dette er såvidt jeg kan lese ren veldedighet, så dette er kjipt gjort ...

Men det er vel kun reklamekampanjen som er bannlyst, og ikke selve kalenderen?

Ja, dette er såvidt jeg kan lese ren veldedighet, så dette er kjipt gjort ...

Om det var ren veldedighet ville ikke kalenderen inneholdt en eneste Ryanairlogo, et eneste Ryanair-navn og kun vært halvnakne damer. See the difference?

REN veldedighet hadde vært å gi en sjekk på 1,000,000 NOK (ca.) til kreftsyke barn eller barnesykehus.

Selvsagt er det en seksuelt dreven reklamekampanje for Ryanair, at de lar pengene gå til et veldedig formål kjenner jeg bryr meg litt midt på ryggen enn så lenge man reklamerer for Ryanair (med en seksuell motivasjon) for hver bidige dag man har en slik kalender på veggen.

Lekkert å se på og nå blir det garantert bråk igjen:D

Ser ikke problemet jeg asså.
Pene damer og veldedig formål.

Skulle vært mer av slikt :colgate:

Snasennt :)
Får håpe på at Senterungdommen kommer med noe mere lettkledd neste år :D

Back