Re: Diskusjon av SAS Go og SAS Go+Wrap and tilhørede småting
Om kyllingsalaten lignet noe av det dere hadde i BOB-vogna før, så er jeg helt enig. Den er dødgod! Bedre enn maten man vanligvis fikk i Extra. To ganger fikk jeg mast til meg en slik som erstatning for laksen i business også.
Flere av de musserende dere har - om de er av samme kvalitet som før 1/6 (jeg her ikke flydd noe SAS etter omleggingen) - var også veldig gode. Dog varierende da Kordånjø-greiene var godt under par.
Jeg var en sjefskranglefant når det gjelder å fjerne champisen, men der skal jeg i det minste spise deler av hatten min.
Final EDIT: Halve posten slettet for å holde meg til topic
Blandet tråder jeg.
Har de siste par uker fløyet mye i Europa.
Nå er jeg naturligvis meeeeget farget i synet. Men overraskende mange kommer å skryter av maten. Spesielt sandwichene, og kylling salaten.
Var faktisk mer surmulig når champagnen forsvant, men de aller fleste skryter nå veldig av den musserende vi har fra Luxembourg.
Men smaken er som baken osv
Det er klart at mange er skuffet over at Business er borte, men det var som en sa i dag til London, Dette er helt greit. Viktigste er helt andre ting for oss som flyr mye. Dette var en Pandion
Om kyllingsalaten lignet noe av det dere hadde i BOB-vogna før, så er jeg helt enig. Den er dødgod! Bedre enn maten man vanligvis fikk i Extra. To ganger fikk jeg mast til meg en slik som erstatning for laksen i business også.
Flere av de musserende dere har - om de er av samme kvalitet som før 1/6 (jeg her ikke flydd noe SAS etter omleggingen) - var også veldig gode. Dog varierende da Kordånjø-greiene var godt under par.
Jeg var en sjefskranglefant når det gjelder å fjerne champisen, men der skal jeg i det minste spise deler av hatten min.
Final EDIT: Halve posten slettet for å holde meg til topic

Last edited: