Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club
Diskusjon av SAS Go og SAS Go+Wrap and tilhørede småting
Til alle som har synspunkter på matutvalget i Plus, hvorfor ikke sende en mail til cr?
Fikk nettopp dette svaret:
Sender mange inn tilbakemeldinger og har konkrete klager/ forbedringsforslag, så kan det jo være at det de lytter til kundene?
Har også mottatt kundeundersøkelse på mail i dag, så da får man prøve seg med litt konstruktiv kritikk. Ranting på et diskusjonsforum fører vel sjelden fram, selv om enkelte sier det er viktig å få det ut.
Til alle som har synspunkter på matutvalget i Plus, hvorfor ikke sende en mail til cr?
Fikk nettopp dette svaret:
Tusen tak for din e-post vedr. matutvalget i SAS Plus. Vi setter pris på å få tilbakemeldinger, slik som du her gjør, og særlig ved innføring av nytt konsept. Din kommentar er selvfølgelig videresendt til korrekt avdeling innen SAS som informasjon og tilbakemelding fra kunde.
Sender mange inn tilbakemeldinger og har konkrete klager/ forbedringsforslag, så kan det jo være at det de lytter til kundene?
Har også mottatt kundeundersøkelse på mail i dag, så da får man prøve seg med litt konstruktiv kritikk. Ranting på et diskusjonsforum fører vel sjelden fram, selv om enkelte sier det er viktig å få det ut.