• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Direktflyg Stockholm-Tokyo kan snart bli verklighet

jikswoboB

Qwerty
Från DI.se:

Handelsminister Ewa Björling är i Japan tillsammans med andra delar av regeringen för att prata klimatfrågor och miljöteknik. Samtidigt passade hon på att prata med Japans vice handelsminister om att upprätta direktflyg mellan Stockholm och Tokyo. Trots att många länder står på kö för just detta verkade den japanska ministern hoppfull över att det snart ska kunna ordnas.


Till artikeln: http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?stat=0&ArticleID=2008%5c04%5c19%5c280185&SectionId=Ettan&menusection=Startsidan;Huvudnyheter&o=sp4&smallscreen=0&

Kan det tänkas bli ett japanskt bolag som flyger denna sträcka i framtiden...?
 
SAS er vel ganske nær å få en slot til på NRT?

Dersom det skjer, er Seattle garantert dødsdømt og den 340en vil settes inn ARN-NRT. Nytt fly bruker SAS International 5 år på å få ut fingeren å bestille. Minst
 
SAS er vel ganske nær å få en slot til på NRT?


Hmm, baserat på vad som sägs i artikeln verkar SAS inte vara så nära att tilldelas slots. Tidigast 2010 talas det ju om en linje. Men det är kanske att betrakta som nära i tiden...?
 
Back
Top