Direktefly Norge - Ljubljana

Kjenner flere som har billetter med JAT i sommer. De har ikke hørt noe annet enn at den skal gå....

Er mulig å bestille billetter på JAT-hjemmesiden. På Osl.no ligger derimot ikke JAT inne i ankomst/avgangs-tabellen...

Nå er dette nok dagens tynneste statistiske grunnlag, men på dagens flight fra Ljublana telte jeg 66pax som kom ut av den lange CRJ maskinen. Hvilken tilsvarer et belegg på 76,7%

Satt på en setene ved gaten (43 eller 45, den rett ovenfor 44) før jeg gikk over på gate 44 og ventet på SK455 til CPH. Så Adria'nen ankomme så tenkte derfor jeg fikk ta en titt på belegget

Ahhhh skulle kommet bort å hilst på da tjihi ... sendte den ut ;)
Ruta er vel for tiden mer belagt inn til Norge enn ut, og majoriteten er reisende med videre forbindelse til bla Skopje og de stedene der.

To ganger ukentlig med torturmaskin fra 6. juni. Bookbar i Amadeus ihvertfall ..

INTERLINE SCHEDULES
> JP553 CDZIRYBM OSLLJU 0950 1215 CR2 0 2 09JUN 20OCT
> JP553 CDZIRYBM OSLLJU 2230 0055+1 CR2 0 6 06JUN 24OCT

To ganger ukentlig med torturmaskin fra 6. juni. Bookbar i Amadeus ihvertfall ..

INTERLINE SCHEDULES
> JP553 CDZIRYBM OSLLJU 0950 1215 CR2 0 2 09JUN 20OCT
> JP553 CDZIRYBM OSLLJU 2230 0055+1 CR2 0 6 06JUN 24OCT

Trodde du likte maskiner med kun EN midtgang LN-MOW:p

Jeg diskriminerer ingen så lenge jeg har nok personlig plass. CRJ2 har 50% vindu og 50% midtgang men er likevel en av de verste maskinene jeg flyr ...

Fløy CR2 med Cimber i mars i år, og synes ikke det var helt håpløst. Enig i at vinduene hadde en pussig plassering, men ellers var det rimelig stillegående og helt ok komfortabelt til å være en så lite fly.

Från ARN verkar JP505 gå ganska bra med mycket CNXer vidare till "etniska" destinationer i regionen.

Från ARN verkar JP505 gå ganska bra med mycket CNXer vidare till "etniska" destinationer i regionen.

Er derfor Tollvesenet er veldig glad i denne avgangen på OSL ;)
Så at det faktisk hang reklame på utenlandssiden fortsatt for selskapet

Reklamen henger der fortsatt i beste velgående

P1010439.jpg

OSL er nå fjernet fra både timetabell og rutekartet til Adria. Har de droppet de planlagte flygningene til sommeren?

Back