DinSides guide til økonomiklasse

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
DinSides guide til økonomiklasse

Og her er det vel bare å begynne å lete etter feil og mangler... :cool:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=491278
 
Re: DinSides guide til økonomiklasse

Sterling sine B737-700 er det jo bare "djevelsk" liten plass i, da er det jo faktisk
en "drøm" å sitte i en B738-maskin med lowcost/charter-config i stedet! :drunk:
 
Re: DinSides guide til økonomiklasse

Så raskt i gjennom, må bare påpeke feilene jeg så i farten: :D

1. SAS har gratis frokost til 09.00, ikke 09.30.

2. Jeg vet ikke hva som menes med at mat kan bestilles på forhånd på Sterling.

3. Jeg vet ikke hvilke flyvninger som kan kalles langflyvninger med Sterling.

4. Finnair A 300? I beste fall unøyaktig skrevet

5. Er det ikke noe forskjell i pitch mellom Novair og Mytravel lenger? Vet dette har vært oppe, men trodde Novair fortsatt var best. Synd hvis de ikke er det lenger. Fikk veldig godt inntrykk av det selskapet da jeg fløy med dem.
 
Re: DinSides guide til økonomiklasse

Continental Airlines:

B777, B767, B764, B762

smør på flesk, anyone? CO har vel "bare" 200- og 400-utgaven av 767 uansett..

Resten av flyparken har skjermer i taket.

Er vel heller ikke helt sant lenger..
 
Re: DinSides guide til økonomiklasse

Denne kommentaren var jo bare "gull" å lese, nedenfor selve
artikkelen (under brukerdebatten):

sas a330
Av: Reisende Mads
Dato: 08.10.2007 20:33

Ligg unna de eldste flytypene, jeg fikk blåmerker på knærne etter en tur til Washington med SAS i noe jeg tror var en MD80


Er vel kanskje like greit å ikke kommentere flytyper osv. i slike diskusjoner,
når han mener han fløy med en av SAS sine MD-80 maskiner til USA og Washington! :cool:



Originally posted by litt-amatør

5. Er det ikke noe forskjell i pitch mellom Novair og Mytravel lenger? Vet dette har vært oppe, men trodde Novair fortsatt var best. Synd hvis de ikke er det lenger. Fikk veldig godt inntrykk av det selskapet da jeg fløy med dem.

Tidligere var Novair best i charter-klassen uansett, nå varierer det litt mellom vinter- og sommersesong. Best plass på vinteren, da A321-maskinene er innredet for kun 199pax (MyTravel sine er permanent innredet for 211pax) så dermed blir det svært mye bedre plass i NVR-maskinene!
 
Re: DinSides guide til økonomiklasse

Originally posted by Martin

Continental Airlines:
Alkoholfri drikke er gratis

$5 er vel ikke heelt gratis, er det?

Jeg har aldri betalt for Cola/Vann på CO, det skal være gratis. Som regel ikke vin/GT heller, men det er en annen historie
 
Re: DinSides guide til økonomiklasse

Originally posted by Dag Viking

Originally posted by Martin

Continental Airlines:
Alkoholfri drikke er gratis

$5 er vel ikke heelt gratis, er det?

Jeg har aldri betalt for Cola/Vann på CO, det skal være gratis. Som regel ikke vin/GT heller, men det er en annen historie

Ser at jeg har blingsa her.. Trodde det stod at alkoholholdig drikke er gratis..

Colaen, vannet og juicen var gratis i sommer, men ølen betalte jeg for..
 
Re: DinSides guide til økonomiklasse

Originally posted by litt-amatør

Så raskt i gjennom, må bare påpeke feilene jeg så i farten: :D

1. SAS har gratis frokost til 09.00, ikke 09.30.

Så var det disse interne forskjeller igjen da, SAS-NO og SAS-SE har gratis frokost til kl. 0900, SAS-DK har gratis morgenmad til kl. 0930... (hvis man skal stole på de forskjellige lands internettsider da) :drunk:
 
Re: DinSides guide til økonomiklasse

De aner jo virkelig ikke hva de skriver... Huff :rolleyes:

Og hos oss i DY kommer visst tv'ene i stolryggen på de nye. Dette sa hverfall Kjos i forrige inflight magasin...
 
Re: DinSides guide til økonomiklasse

Hei

Jeg synes det er positivt at de tar opp dette istedetfor å skrive om hvor fantastisk førsteklasse er på Singapore Airlines etc. De alle fleste av oss flyr jo som regel økonomiklasse så det er fint at noen prøver å lage en liten oversikt :D
 
Back
Top