• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Din fulltreffer

Månen er et yndet jakt objekt, det å klare å få dette hersens flyet i månen er nærmest håpløst.... Det er liksom ikke bare å flytte seg noen skritt heller.

Dette bildet tok jeg fra jobben i Oslo, med innflygning fra sør og fullmåne i passe høyde startet en nærmere tre timers venting til flyene kom lavt nok og månen høyt nok.
Det dabbet av med flytrafikk men det ble dette bildet som sørget for at ventetiden ble vellykka...:D

Right on by Stein Olsen, on Flickr

Det er en fornøjelse at se jeres pletskud:)!
Og lidt OT: er jeg den eneste, som gerne ser 70-års livery på
alle SAS fly?

Følte meg rimelig heldig med timingen på dette bildet også. FedEx MD11, EWR. Bildet er tatt gjennom hotellromvinduet på DoubleTree by Hilton Newark Airport.

18950926_10155259136515330_4830877868654699317_n.jpg

Back