DIN FAVORITT.....

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Bare for morro skyld, men hva er ditt favoritt fly. Med tanke på flytyper, farver osv. Min favoritt er DC-8 med dragehode....også Airbus A 340-600 i nye thai-farger.samt tu-154 :question: :lol:

Nicket sier vel sitt.........ingen over, ingen ved siden:colgate:

Attachments

• SAS_747-200_oc_OY-KHA_AC.jpg
    SAS_747-200_oc_OY-KHA_AC.jpg
    36.9 KB · Views: 11
Se på: TU154, IL62, Boingboing 757

Fly med: Tja, nå har man jo ikke prøvd så mye. Foretrekker minibusser fremfor griser , men dæsjer er morsomst hvis man ikke er nøye med komfort. Maxibusser og feite fly har jeg ikke prøvd...

31501_800.jpg

Det nye billigselskapet i India. Så i alle fall best blant LCCene. Ellers liker jeg farger som følger flykroppen. Og navnet IndiGo er jo genialt. Fontene kunne vært litt tykkere, dog. Men alt i alt - det frister med en tur til India... :cool:

Jeg liker (nesten) alle Macdonnel Douglass fly. Det er noe spesielt med denne flyfabrikken synes jeg. Derfor har jeg oxo opprettet artikkel om den på wikipedia.no/com :D :wink

Attachments

• DSC_0002.JPG
    DSC_0002.JPG
    158.9 KB · Views: 11
Her er "mitt" fly, det jeg tok til mem i sommer, og jeg må vel si at dette holder en førsteplass hos meg, etterfulgt av 747 på andre og 777 på tredje..

291666569_bebc7d82aa_b.jpg

Takk for alt DC-10. hehe.

Er glad i russere jeg da, DENNE er kongen synes jeg

I tillegg har jeg jo vokst opp med DENNE og mange lignende, så den har en heeelt spesiell plass i hjertet mitt da:D

Nå skal det innrømmes at jeg dømmer widebodys primært ut ifra utseende, men A330 er det ingen som kommer i nærheten av. På kortdistanse er det A32X som gjelder - både å se på og som passasjer!

T-tail takk, og har den 3 hull i tillegg så blir det ekstra bra :)
TU-154 og B727 er vakkert. En B727 i Sterling-livery, ja takk :clap

Back