Dette må jo vaere hotellet !!!!

sk931

ScanFlyer Rusty
Dette må jo vaere hotellet !!!!

http://www.airliners.net/open.file/0942700/M/

Taget af en fotograf som hedder Cristel....en ualmindelig god fotograf, hvis du
spørger mig....Norsk pige måske ???

Hilsen
Ole

Re: Dette må jo vaere hotellet !!!!

Originally posted by sk931
Taget af en fotograf som hedder Cristel....en ualmindelig god fotograf, hvis du
spørger mig....Norsk pige måske ???
Christel er norsk ja, i tyveårene, hun har bodd en stund i England, derav alle bildene fra Heathrow :)

Jeg tror Christel var aktiv på airpics-forumet tidligere, men det er mulig jeg husker feil.

Originally posted by TOS
Jeg tror Christel var aktiv på airpics-forumet tidligere, men det er mulig jeg husker feil.
Hun er i alle fall innom forumet på a.net fra tid til annen.

Hun var innom her, ja .. mulig hun fortsatt henger rundt i skyggene? Titt titt! ;)

Skal selv bo paa Sheraton Heathrow om et par uker .. har bedt om utsikt mot banen, saa vi faar se hvordan det blir ..

Men hvordan ser man på det hvis man skulle ønske rom med utsikt mot flyplassen? Risikerer man at spesialstyrken fra politiet stormer hotellrommet ditt midt på natten fordi de tror du er terrorist, litt satt på spissen da? ^_^

Hotellet VET de er populære blant spottere, og du kan helt fint be om rom mot flyplassen (at Mi5 stikker innom er vel bare hyggelig....?)

Originally posted by THS

Men hvordan ser man på det hvis man skulle ønske rom med utsikt mot flyplassen? Risikerer man at spesialstyrken fra politiet stormer hotellrommet ditt midt på natten fordi de tror du er terrorist, litt satt på spissen da? ^_^

Var ingen som stroma mitt hotellrom når jeg var der i sommer da ;)

Originally posted by Christel Sinsen

Jeg ser dere snakker om meg, ja..?:huh:
Ja og du skal være så velkommen
Hilsen
Ole

Takk! Ja, jeg pleide å være ganske aktiv på airpics.com men ettersom tiden gikk, fikk jeg litt mindre og mindre tid. :old

Velkommen innom oss skal du da være Christel ^_^

(Når du har tid altså :p )

SPOTTING: i hagen.

jaha? Saa hva passerer over hagen din?? Bilder??? ^_^

Velkommen hit!

Originally posted by LN-MOW

SPOTTING: i hagen.

jaha? Saa hva passerer over hagen din?? Bilder??? ^_^

Velkommen hit!

Haha, Easyjet, Jet2 og Bmi British Midland, og Flybe for det meste... Ikke like mye trafikk her som på OSL som var min nærmeste flyplass i gamle dager:cry:

Ellers har jeg Dublin som er 2 timer unna.

Er hagen City eller International? For BMI og Flybe er City og Easy og Jet2 er vel International? Mener ihvertfall det ikke er Easy oh Jet2 på city, men nå har jeg det med å være litt fyllesyk hver gang jeg reiser fra City

Originally posted by Someone

Er hagen City eller International? For BMI og Flybe er City og Easy og Jet2 er vel International? Mener ihvertfall det ikke er Easy oh Jet2 på city, men nå har jeg det med å være litt fyllesyk hver gang jeg reiser fra City

Flyene flyr over hagen når de skal til begge flyplassene. Ja Bmi og flybe er til City. Og Easy og Jet2 er Intl. Selfølgelig er det flere som flyr..men er ganske stille..

Flybes nye Embraer er jo veldig fine da. Jeg jobber 10 min unna City flyplassen og har sett den på veldig nært hold. Men ingen bilder av den ennå.

Christel, du har tatt mye fine bider, men dette er er jo bare lekkert! :clap :clap :clap

Det burde du solgt til SAS! Kunne fått en bra slump kr for det!

Back